  • Data: 2018-07-16 12:27:41
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pidlbr$f12$2@node2.news.atman.pl...

    > http://di.com.pl/inteligentne-telewizory-sledza-prof
    ile-uzytkownikow-59889

    Dlatego ja zamierzam kupić zwykły mnonitor/OTV 4K, a jak już SMART, to
    wszystkie te funkcje wyłączyć. Ma być tylko TV, bez inteligencji, oraz
    monitor do kompa, aby przeglądać foty (niekoniecznie gołych bab, focę też
    przyrodę) bez zbytniego skalowania. Moje WUXGA w lapie to zdecydowanie, na
    dziś już za mało.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.