  • Data: 2018-07-19 21:35:49
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 20:29, J.F. pisze:

    > Ciekawe czy sie utrzyma :-)

    Tak. Do zmiany zmusi mnie tylko awaria ale urządzenie powinno wytrzymać
    dłużej niż użyteczność dodatków w smart.

    > A to pudelko ile wytrzyma - 10 lat, 5 ?

    Mechanicznie wytrzyma więcej niż będzie użyteczne programowo.

    > Smart TV nie wyklucza takiego pudelka, to czy nie lepiej kupic komplet
    > na pierwsze lata ?

    A potem przestanie działać pilot po aktualizacji której nie możesz
    cofnąć. Lepiej na tym wyszedłeś?
    Po jakimś czasie się dowiesz że smart cię szpieguje a ty wyłączyć
    go możesz tylko razem z TV. I też lepiej wyszedłeś.