  • Data: 2018-07-19 13:27:45
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2018 o 12:31, ń pisze:

    > 1920x1080 spokojnie kupisz nowe bez smarta, tym łatwiej im mniejsza
    przekątna ekranu.
    > Gorzej z matrycą o natywnej częstotliwości odświeżania 100/120 HZ.

    Trudno powiedzieć, ze spokojnie. W Mediamarkt na 279 telewizorów Full
    HD i 4Km, 262 to smart. Czyli 17 nie ma smart. Jeden w formacie od 53
    cali, 2 szt między 47 a 52, 9 szt między 40 a 46. 2 szt między 31 a 39 i
    3 szt dla mniejszych niż 30 cali. I wśród tych z ekranem (HD + UHD)
    mniejszym niż 30 cali faktycznie te bez smart królują bo wszystkich jest
    4 szt.
    Ale z kolei telewizorów mniejszych niż 30 ale HD Ready jest 20.
    Tak więc jeśli uprzesz się żeby kupić bez smart to kupisz. Nawet HD, ale
    wybór masz bardzo ograniczony. Wtedy wszystkie inne kryteria wyboru
    muszą zejść na plan dalszy i bierzesz to co jest. No ale pewnie warto w
    imię bycia oldskulowym. Ja bym wolał kierować się innymi przesłankami
    typowymi przy wyborze tv jak marka, czas gwarancji, subiektywne odczucie
    jakości obrazu i dźwięku, poziom czerni, szerokość i kolor ramki, liczba
    gniazd, ergonomia sterowania pilotem. A gdybym się bał smart, to bym tę
    funkcjonalność po prostu wyłączył.
    A jeśli chce się oglądać jakieś Netflixy czy inne media strumieniowe to
    jak na razie nikt z przeciwników SMART nie wyjaśnił jaka jest zaleta
    kupowania telewizora bez smart i podłączania do niego przystawki
    zmieniającej ten TV w Smart.

    --
    pozdrawiam
    MD