    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Date: Wed, 15 Apr 2015 01:05:59 +0200

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:552be9f8$0$8376$65785112@news.neostrada.pl

    > Ale utracic mozna :-)

    Ta, nawet rękę :> Nie wspominając o telefonie. Żaden argument.

    > No, jesli to nie jest ajfon ani S6, to jest spora szansa, ze przezyje zalanie,
    > o ile baterie sie szybko wyciagnie.

    Nie, nie przeżyje. 90% procent telefonów wpada do kibla/jeziora/stawu wanny. Nie
    żyją od dawna.

    > To ty pisales ze masz kilka :-)

    Ty pisałeś że trzyma się luzem :>

    > Logiczne to jest, ze do robienia zdjec sluzy aparat, a nie to g* co wsadzaja do
    > telefonu :-)

    Heh. No jasne, teraz zakukaj na impry (youtube), CO trzymają nagrywający i
    fotkujący. Same Nikkony pewnie :> Zobacz sobie w EXIF fotek na FB...bzurzysz na
    maxa.

    > Dalej logiczne jest, ze skoro producent robi telefony z GPS, to karta sluzy do
    > trzymania map :-)

    Srap, szczególnie z google maps, Yanosik...No mam polew z Ciebie :]

    > I audiobookow. I e-bookow. I filmow.

    Srobuków. Filmy OK ale po co komu filmy na dysq, skoro ma online? Przykład?
    http://seansik.tv/series/382

    > Oczywiscie, dlatego tez proponuje backup na karte, bo to zawsze mozna zrobic.

    Na iPhone i S6 też?

    > Choc przeciez powszechnie juz wiadomo, ze do backupu sluzy chmura :-)

    Srura.

    --
    Michael________