  • Data: 2015-04-19 11:46:48
    Temat: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Apr 2015 08:25:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czasami USB to duży overkill - taki pH metr to głupie urządzenie
    > pomiarowe - wystarczy aby napięcie z sondy pH przetworzyć na
    > częstotliwość i podać na wejście słuchawkowe - prosto i tanio.
    > USB dałoby tam potężny nawis elektroniki cyfrowej, niepotrzebnie.

    Eee tam, skoro np BT-usb potrafi 5z zl kosztowac, to nie jest potezny
    :-)

    > W Asusie jest na górnej belce, przesuwasz palcem, pojawia się
    > okienko z przełącznikami takimi jak wifi on/off, bt on/off, obrót on/off.

    A faktycznie jest. Ale tych przelacznikow jest 22 - kilka widocznych
    na szybko, ale ten spadl na ostatnie miejsce, jako malo przydatny :-)

    > Jest tam też rozjaśnienie ekranu i ściemnienie go - bardzo przydatne.

    Nie calkiem - jak ekran ciemny, a sloneczko przyswieci, to i tak nie
    widac :-)

    > Ja wolę też jechać z północą na górze - z obracaniem mapy są
    > faktycznie łatwiejsze skręty, ale też łatwiej się pogubić gdzie
    > jesteś i wtedy musisz w 100% polegać na nawigacji, a ja tak
    > nie lubię - wolę mieć jakieś choć blade pojęcie gdzie jestem.

    Przy zoomie tak na ~10km mam pewne pojecie.
    A jak jedziesz na poludnie i sie seria zakretow trafi, to sie latwo
    pomylic :-)

    > Generalnie tak to działa w każdej firmie, że jak przyjdziesz do sklepu
    > firmowego i narobisz dużego hałasu to taniej wyjdzie firmie dać Ci
    > to co chcesz abyś zamknął mordę i wyszedł niż się z Tobą użerać... :-)

    Ale u Apple wszystko jest lepiej ... tzn bylo :-)

    > Mój kolega z pracy, Chinczyk, bardzo się chwalił że tą metodą
    > często coś "wywalcza" już po gwarancji albo gdy samemu coś schrzani,
    > a dla mnie to trochę nieetyczne, jak wyłudzanie, szantaż...

    Nieetyczne to jest projektowanie sprzetu tak aby sie zepsul mozliwie
    szybko. Albo projektowanie niewymiennej baterii :-P

    Nieetyczne jest tez wmawianie klientowi ze nasz markowy produkt jest
    wysokiej jakosci.
    Skoro jest, to czemu gwarancja tylko rok ?

    > No ale robisz fałszywie ograniczony wybór - będziesz miał najnowszy model z
    > power packiem USB lub zapasowa bateria do jakiegoś dinozaura z wymienną
    > baterią.
    > Większość pewnie wrzuci jednak power-packa do plecaka. Albo dwa.

    dlaczego od razu dinozaura ... jeszcze chyba dlugo beda modele z
    wymienna bateria ..

    > Zresztą jak lubisz turystykę w prawdziwej dziczy to i tak polegając na
    > działaniu telefonu komórkowego się trochę oszukujesz, bo w rejonach gdzie ja
    > często spędzam czas w dziczy to ani BTSów nie ma w okolicy ani też połączeń
    > "z miasta" nie chcę odbierać...

    Ale kto powiedzial, ze mi BTS potrzebny :-)
    Telefon moze byc satelitarny, a dzicz niekoniecznie taka dzika ... ale
    bez gniazdek jednak.

    > Nie, ale domyślam się że pewnie takie jak w centrum Chicago, na wcisk.

    https://www.youtube.com/watch?v=SP3H0AQdHSw
    https://www.youtube.com/watch?v=EaKCBw6GxBs
    https://www.youtube.com/watch?v=aCfjYQ3YEW4
    https://www.youtube.com/watch?v=V9Wda2WMm8g

    Ale widac, ze im te lakierowane zderzaki przeszkadzaja - dawniej
    robilo sie to nieco inaczej :-)

    > Tych Galaxy w ogóle w USA nie widziałem - miałem na myśli Galaxy S.

    No to widac mieli dobrych specow od marketingu, ale teraz zatrudnili
    jakis z Apple :-)

    > I to chyba dobrze dla klienta jak jest w czym wybierać?

    Moze w USA dobrze. Ja ogladam, ogladam, szuka roznic, a w koncu kupuje
    inny, skoro nie potrafia jasnej informacji zapewnic :-)

    J.