  • Data: 2012-04-17 08:15:03
    Temat: Re: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 06:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > LOL !!!!
    > Jakiś rodzaj zemsty?
    > Każdy ma obowiązek wszarze lubić? ;-)

    Właśnie też mnie to rozbawiło :) Analogicznie - Facet ma koło mnie
    sklepik z genialnymi winami z Włoch. Spytałem go dlaczego nie sprzedaje
    win z Portugalii, bo ja pijam i jedne i drugie. On odpowiedział, że nie
    lubi portugalskich win. No to ja na złość u niego nie kupię Włoskiego :)

    W każdym razie jest jeszcze jeden powód dla których kotowego żarcia nie
    posiadam. Gdybym po kilku latach coś takiego wprowadził do oferty, to
    straciłbym zaufanie wśród klientów, którzy kupują u mnie dlatego, iż
    wiedzą, że nie chcę sprzedawać czegoś na czym się nie znam (tym samym
    nie idę na łatwiznę).

    PS. Nie mam Royal Canin, Eukanuby, Hillsa, Puriny - czegoś co się samo
    sprzedaje :) Dlaczego? Bo dla mnie ważniejsza od kasy jest sama idea i
    na tym chcę budować markę DogsPassion.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl