  • Data: 2012-04-17 14:36:24
    Temat: Re: Co si? sta?o z mercedesami ?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 13:39, Ukaniu pisze:

    > Pieś żre bo mu smakuje i ludzie kupują czy to jakoś inaczej działa?
    > Najstarszy doskonale zdrowy znany mi pies żyje na taniej karmie z
    > Tesco ;-)

    Generalnie pies nie jest w stanie wybrać co dla niego jest dobre i
    zdrowe, a co nie. Jak mu dasz padlinę po której wysiądzie wątroba to też
    ją zje z apetytem, a potem zdechnie. Każdy pies ma inną przemianę
    materii, inne wymagania co do suplementów, inny sposób życia, inną
    odporność, różnie działające narządy wewnętrzne. Powinno się dobrać
    odpowiednią dietę. Ja układam diety psom sportowym, myśliwskim,
    leniuchom leżącym na kanapie w domu, itd... Natomiast ta karma z Tesco
    to same trociny - szkoda psa.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl