eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCo nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka.... › Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
  • Data: 2018-08-15 19:08:46
    Temat: Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:wgwpmnq0fbbf.dc4a2qp46i0x$.dlg@40tude.net...

    > Jak sie w tym momencie cyna stopi, to akurat pozytywnie :-)

    No, nie byłbym taki pewien. Jak temperatura, to i prąd, coś musiało
    rozgrzać. Jak prąd, to i pole magnetyczne. Jak zmienne, to wcale nie musi
    być tak wesoło.
    Wybije stopiony lut, jeszcze kapnie, gdzie nie trzeba i problem gotowy.
    Zwłaszcza, że przy takich temperaturach prędzej spodziewam się wpierw
    utlenienia powierzchni, a potem dopiero rozpłynięcia materiału. A tlenek, to
    raczej za dob ry dla pewności połaczenia nie jest,

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.