eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCo nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka.... › Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
  • Data: 2018-08-16 11:40:52
    Temat: Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

    >Zapomniaem na końcu dopisać - (1) - Kto chce, może wykonać proste
    >doświadczenie, na własne ryzyko, choć ja żyję i nic mi nie było.
    >Wziąć kawałek winylu, izolacji, płytki PCW, cokolwiek, poślinić
    >czubek palca, można też zwilżyć po prostu wodą, tworzywo delikatnie
    >przypalić i palec zwilżony trzymać tak, aby dymek go opływał. Po
    >kilkunastu sekundach polizać. Kwaśny? No!

    IMO - jak juz masz takie temperatury, ze sie HCl wydziela, to
    pozniejsza korozja jest IMO najmniejszym problemem :-)

    Byl inny test - jesli rozgrzanym miedzianym drutem dotkniemy PVC, a
    potem wprowadzimy drut w plomien - to ten sie zabarwi na zielono.
    Ale nigy nie robilem badan jaka temperature musi miec drut przy
    dotknieciu, aby reakcja z chlorem zaszla.

    https://www.youtube.com/watch?v=1n_j5o583fw
    >na filmie to fajnie wygląda, ale w innych sytuacjach raczej nie jest
    >korzystne...

    Ciekawe ... jesli dobrze widze, to paleczki sa drewniane, i ich jakos
    nie atakuje.
    A moze ma dobre rekawice ?

    J.