  • 71. Data: 2010-11-17 20:47:29
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-17 13:19, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Kurde przy tej kasie to ja bym dukati monstera szukal. Rowerek jesli
    > chodzi o wage, nie zabije, sliczny (chociaz jak Ci sie GS500 podoba to
    > ja nie wiem :) i w tej kasie kupisz prawie ze nufkie sztuke.

    Amil ma rację, przy tym budżecie raczej rozejrzyj się za dukatem.
    Zdecydowanie przyjemniejszy w jeździe i naprawdę ma to coś.. :-)
    mam co prawda obecnie konkurencję dla dukata, ale przyklejałem się do i
    powiem Ci jedno włosi może nie robią idealnych motocykli, ale za to dają
    niesamowitą radochę..

    --
    jeDrASS zakochany we włoszce

  • 72. Data: 2010-11-17 20:55:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Kurde przy tej kasie to ja bym dukati monstera szukal. Rowerek jesli
    > chodzi o wage, nie zabije, sliczny (chociaz jak Ci sie GS500 podoba to
    > ja nie wiem :) i w tej kasie kupisz prawie ze nufkie sztuke.

    Swojej kobicie w końcu znalazleś?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 73. Data: 2010-11-17 20:55:45
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    jeDrASS pisze:

    > Amil ma rację, przy tym budżecie raczej rozejrzyj się za dukatem.
    > Zdecydowanie przyjemniejszy w jeździe i naprawdę ma to coś.. :-)

    jasne, a pierwszy motocykl to miąl byc tani w naprawie i z dobrym
    dostepem do czesci. Ale ja sie tam nie znam.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 74. Data: 2010-11-17 21:29:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 17 Nov 2010 21:55:45 +0100, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > jasne, a pierwszy motocykl to miąl byc tani w naprawie i z dobrym
    > dostepem do czesci. Ale ja sie tam nie znam.

    Ale widzisz Arni, lans factor nie ten ;)

    r.
    _____________

  • 75. Data: 2010-11-17 21:45:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Ale widzisz Arni, lans factor nie ten ;)

    pierwszy motor i lans? wewnętrzna sprzecznosc :)

  • 76. Data: 2010-11-17 22:43:53
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    ER-6... ZAKOCHAŁAM SIĘ!

  • 77. Data: 2010-11-18 07:22:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Robert Rędziak napisał(a):
    > Tak się zastanawiam, skąd te rzesze starych motocyklistów,
    > którzy 20-30 lat temu zaczynali od WueSeK, Jaw/CeZetek czy MZ.

    No wtedy nie bylo GS pincet :)

    > Te to dopiero musiały zniechęcać.

    Wtedy bylo wtedy :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 78. Data: 2010-11-18 07:25:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
    > Swojej kobicie w końcu znalazleś?:-)

    Nie, jebana japonia jest. Ale next bedzie dukat. Albo inna wloszczyzna :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 79. Data: 2010-11-18 07:26:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Arni napisał(a):
    > jasne, a pierwszy motocykl to miąl byc tani w naprawie i z dobrym
    > dostepem do czesci.

    Przeciez male dukaty sa trwale i niepsujace, z czesciami tez nie ma
    problemu. No ale urban legends, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 80. Data: 2010-11-18 07:26:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mawashi napisał(a):
    > ER-6... ZAKOCHAŁAM SIĘ!

    Swietny rowerek! Ale kurde to bardziej narowiste od SV650! Moze
    zaskoczyc! Wiec uwazaj :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead