  • 81. Data: 2010-11-18 08:04:13
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Przeciez male dukaty sa trwale i niepsujace, z czesciami tez nie ma
    > problemu.

    To czemu wlasciciele z poludnia Polski jezdza robic dukaty do czech ?

    > No ale urban legends, nie?

    Tak jak tam plonaca elektronika w afrykach ?

    pozdr
    newrom

  • 82. Data: 2010-11-18 08:29:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > To czemu wlasciciele z poludnia Polski jezdza robic dukaty do czech ?

    Nie wiem, trza by ich spytac :)
    Monstery sa proste jak drut, nie kumam co tam jest tak skomplikowanego
    zeby trzeba bylo jezdzic za granice.
    Dwa: za 15kpln kupi nufkie sztuke prawie ze.

    > Tak jak tam plonaca elektronika w afrykach ?

    To jak z LPG, nie? :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 83. Data: 2010-11-18 08:35:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem, trza by ich spytac :)

    Pytalem, mowia ze w polsce mechanicy nie ogarniaja nawet monsterow.
    Moze tez ulegaja legendzie ?

    > To jak z LPG, nie? :)

    Ale ktorej generacji, nie ?

    pozdr
    newrom

  • 84. Data: 2010-11-18 08:59:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Pytalem, mowia ze w polsce mechanicy nie ogarniaja nawet monsterow.

    to zupelnie jak z japoniami :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 85. Data: 2010-11-18 09:02:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > to zupelnie jak z japoniami :)

    pierdu pierdu.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 86. Data: 2010-11-18 11:11:51
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną dyskusję,
    > ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego osiągów.

    czyli odrzucasz niemal wszystkie supermoto? pewnie slabo hamuja? ;)
    tak jakby odrzucic wszystkie moto z jednym tlumikiem bo slabo tlumia ;)

    pozdro,
    doomin13
    ktm660 z jedna ...
    vtr1000 z dwiema ...

  • 87. Data: 2010-11-18 12:31:12
    Temat: Re: Co myűlicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: a...@h...pl

    Kuczu <q...@g...com> writes:

    > Za te pieniadze wybierasz wsrod calkiem dobrych, swiezych,
    > motocykli. Np. CBF500, ER-6 itp. GS 500 technicznie ma prawie 30 lat
    > i, jak dla mnie, nadaje sie juz tylko na rozbijanie na placach nauki
    > jazdy.

    Kuczu, ale poczatkujący będzie ten motocykl rozwalał na różne sposoby,
    lepiej niech rozwala coś co potem nie będzie kosztowało drugie tyle,
    żeby doprowadzić do stanu sprzedawalności.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 88. Data: 2010-11-18 13:33:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    a...@h...pl napisał(a):
    > Kuczu, ale poczatkujący będzie ten motocykl rozwalał na różne sposoby,
    > lepiej niech rozwala coś co potem nie będzie kosztowało drugie tyle,
    > żeby doprowadzić do stanu sprzedawalności.

    i dla tego lepiej kupic GSa za 15kpln? :) Taki gieees to jest dopiero
    niesprzedawalny :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 89. Data: 2010-11-18 13:37:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > i dla tego lepiej kupic GSa za 15kpln? :) Taki gieees to jest dopiero
    > niesprzedawalny :)

    no wiesz, jest caly sezon na potanienie sprzeta.

    KJ

  • 90. Data: 2010-11-18 13:46:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 14:33:32 +0100) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > i dla tego lepiej kupic GSa za 15kpln? :) Taki gieees to jest dopiero
    > niesprzedawalny :)

    Optymalna cena za GS500 to okolo 5kzl. Sledzac historie zakupow mojego
    egzemplarza (a widzialem umowy poprzednich dwoch wlascicieli i kolejnych
    dwoch) to srednio co 1 sezon zmniejszal swoja wartosc o 1kzl :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/