  • Data: 2014-07-01 18:39:46
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:53b1e850$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chcesz dane osobowe bekacza (łącznie ze znakiem wywoławczym - bo i takowy
    > uzyskał)? Mam wrażenie że Kobyła nadaj na pasmach śmieci...

    Mam, Z.B., SQ5, sam mi podał całą resztę (spotkanie na Wale). To prawda, że
    bluzgał po pijaku (ale też był licznie prowokowany, a pod spodem podśmiewano
    się z niego), ale nie wydaje mi się, by poza łaciną podwórkową, coś na
    przemiennikach dawał (no, jak był trzeźwy, to gadał normalnie).

    (unlis Legionowo)
    > najbliższy egzamin i licencję wyrobi. Zrozumiał, do dziś na pasmach jest

    W rzeczy samej, gadałem z nim na radiu, widywałem się osobiście. Pewnego
    razu wracając pociągiem do Warszawy, wspólnie z nim przywołaliśmy do
    porządku kolegów, którzy zapomnieli (a może "zapomnieli"?) o podawaniu
    znaków odpowiednio często (nie ukrywam, także takie zachowania starszych
    nauczyły tak młodszych używać radia, jak podrzędnego CB), robiąc z tego coś
    na kształt prywatnego CB,ludzi, którzy kupili radyjko i nawijają, bez zasad.

    > obecny. Kobyła był, jest, i do końca dni swoich chyba pozostanie
    > niereformowalny.

    Obecnie rzadko zaglądam na pasmo (mam 2m i 70cm), m.in. bo nie bardzo mogę
    pojąć, czemu stosuje się wuchtę przemienników (zwłaszcza na 70cm) (i nie
    wiem, na którym się ustawić dla znajomych), jednocześnie blokując niemal
    wszystkie tonem (ze środka pokoju, budynek żelbetowy, z ręki otwieram
    conajmniej 7 przemienników, dwa na dwójce i pięć na siedemdziesiątce,
    możliwe, że jest ich więcej, musiałbym przeskanować). Zrozumiałbym, gdyby
    były oblegane. Ale są puste i często nawet przez kilka godzin, nawet w dzień
    milczą. Nie słyszałem Zbyszka ani na dwójce, ani na siedemdziesiątce, więc
    nie powiem, czy bluzga (nic mi nie wiadomo, by bekał), czy co innego robi.
    Nie oznacza to, że jest nieobecny, po prostu się nie trafiliśmy, od
    dłuższego czasu.
    Jest jeszcze inna przyczyna, że tak rzadko zaglądam na pasma, stuprocentowo
    pozaformalna, licencję mam, legalną i czynną (za rok czeka odnowienie, to od
    razu sobie pół kilo strzelę, legalnie z urzędu), radio sprawne, pasmo nie
    zakłócone nadmiernie, więc raz na jakiś czas z rzadka zagadam... Ale o tym
    nie na grupie. Nikt mi nie grozi, nie zabrania, w każdej chwili radio w rękę
    i gadam. To sprawa osobista. Więc... czy złowię kolegę Zbyszka na nasłuchu,
    to nie wiem.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.