  • 41. Data: 2009-06-30 08:36:35
    Temat: Re: Co lepsze dobry C2Duo czy Quad
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zkruk [Lodz] napisał(a):

    > zmieniłem E8200 na Q9550
    > różnica kolosalna na + q9650

    Eee... tych procków nie można porównywać bo ten stary to już nie
    produkowany C2D a Q9650 topowy procesor z serii Core.2 Quad. Ma 3,00 GHz
    i 12MB cache czyli praktycznie 2 x E8400. Nawiasem mówiąc kosztuje
    dokładnie tyle co dwa E8400. Wydaje się jednak, że wydajnościowo dwa
    E8400 uzyskałyby lepsze wyniki w testach ;) Faktycznie, gdy różnica 700
    zł nie jest problemem to lepiej kupić Q9650. Gdy jest to lepszym wyborem
    będzie E8400 i jego upgrade na Q9650 za rok ;)

    http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=33909,33910,35
    428,

    j.

  • 42. Data: 2009-06-30 09:00:01
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-29 21:52:01 +0200, Kaiko <s...@s...pl> said:

    > PS nie korzysta? Sciągnij proszę triala... zapodaj jakiegoś Motion
    > Blur'a coby się długo liczył (np radial na obrazie 2500x2500) wszystkie
    > 4rdzenie obciążone 100%.

    Przykro mi, na obrazie 2 razy większym, motion blur 30° na 95 px robi
    mi się w okolicach sekundy i ciężko mi zauważyć, czy obciąża jakoś
    szczególnie więcej niż jeden rdzeń... :-P

    de Fresz

  • 43. Data: 2009-06-30 09:08:26
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-06-30 10:36, januszek pisze:
> [...]
    > zł nie jest problemem to lepiej kupić Q9650. Gdy jest to lepszym wyborem
    > będzie E8400 i jego upgrade na Q9650 za rok ;)

    O ile Q9650 jest na dziś dość kosztowny, to jego młodszy brat - Q9550 (również z 12
    MB cache)
    kosztuje ok. 250,- PLN drożej niż E8400.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 44. Data: 2009-06-30 09:19:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    428,

    > O ile Q9650 jest na dziś dość kosztowny, to jego młodszy brat - Q9550
    > (również z 12 MB cache) kosztuje ok. 250,- PLN drożej niż E8400.

    A jak sie te Quady kreca?
    Przy E7400 po prostu przeciagam wskaznik na 3,.4GHz i jedzie z koksem :)

  • 45. Data: 2009-06-30 09:43:38
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > A jak sie te Quady kreca?
    > Przy E7400 po prostu przeciagam wskaznik na 3,.4GHz i jedzie z koksem :)

    Q6600 2...@...0 bez podnoszenia napięcia ;) stabilnie.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 46. Data: 2009-06-30 10:21:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Jakubowski napisał(a):

    > O ile Q9650 jest na dziś dość kosztowny, to jego młodszy brat - Q9550 (również z 12
    MB cache)
    > kosztuje ok. 250,- PLN drożej niż E8400.

    Są dwie wersje Q9559 jak widzę:
    <http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=33910,35428,4
    0815,33924,>
    a ta o niskim poborze mocy jest droższa niż Q9650 :)

    j.

  • 47. Data: 2009-06-30 10:23:08
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Pracuję bez problemu od roku na Q6600 i 3,4Ghz . Trzeba mieć tyko radiator
    wielkości małego chleba ;)
    Tom

    www.tomlot.pl

  • 48. Data: 2009-06-30 10:27:54
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    tomlot wrote:
    > Pracuję bez problemu od roku na Q6600 i 3,4Ghz . Trzeba mieć tyko
    > radiator wielkości małego chleba ;)
    > Tom

    LOL :) tu masz racje - u mnie leci na Ninja Scythe.

  • 49. Data: 2009-06-30 11:13:11
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    de Fresz wrote:

    >Przykro mi, na obrazie 2 razy większym, motion blur 30° na 95 px robi
    >mi się w okolicach sekundy i ciężko mi zauważyć, czy obciąża jakoś
    >szczególnie więcej niż jeden rdzeń... :-P

    Chopacy, chodzi o Radial czy Motion? Bo Radial (zoom/best) jak
    pamiętam faktycznie obciąża mocno (podobnie Lens), a Motion
    przeciwnie.

    Grzegorz

  • 50. Data: 2009-06-30 11:56:35
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message
    > Pod wzgledem obrobki grafiki maszyna zlozona na szybim C2D
    > czy w podonej cenie jakiś niższy procesor Quad ? Gry nie maja
    > tutaj znaczenia głownie obrobka zdjec. Przyznam, ze nie mam
    > zielonego pojecia :(

    Najlepiej na szybkic Quadzie ;)
    Ale i tak polecam 4 rdzenia, zamiast 2. Programy potrafia z tego zrobic
    uzytek. Zarowno LR, jak i DxO Optics czy programy do skladania panoram,
    bardzo chetnie zobacza 4 rdzenie i jak bedziesz robil cos w wiekszych
    ilosciach, to zobaczysz, ze np. kazdy rdzen rownolegle obrabia jeden obrazek
    i dzieki temu masz moze mniejsza szybkosc kazdego rdzenia niz w C2D, ale za
    to obrobione sa 4 pliki, a nie 2.

    MARC