  • 91. Data: 2012-06-27 04:31:27
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > No to znaczy, że możesz spokojnie pozbyć się smartfona bo go nie
    > potrzebujesz, skoro fejsa i gierek nie używasz, a innych zastosowań nie
    > potrafisz wymyśleć.

    nie mam smartfona

  • 92. Data: 2012-06-27 09:17:08
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pmtg.1340739132@news.chmurka.net...

    > Widocznie - ty postulujesz wychowywać prawem silniejszego?

    Sugerujesz legalizacje pedofilii?

  • 93. Data: 2012-06-27 09:18:07
    Temat: Re: [OT] Co kieruje ludźmi?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ty co? Trójka parafialna? Niespełniony belfer?
    > Ja bardzo proszę won z tą katechezą na pl.soc.dzieci.

    Dlaczego nakazujesz innym co maja robic?

  • 94. Data: 2012-06-27 09:25:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale jak ma szanowac, jesli i rodzicowi zdarza sie telefon upuscic.
    > Nie mowiac juz o tym ze ukradna, albo napadna i ukradna ..

    Przeciez szanowanie ma tu najmniejsze znaczenie. Jak sie w kreci w ten
    idiotyczny tryb kupowania sobie coolerskosci, to konca nie ma. Potem sie juz
    tylko zasuwa dla jednej korporacji tylko po to by to co zarobione wciskac
    innym korporacjom. Piekne zycie niewolnicze.

    > Czyli co ?

    Jak to co - taki telefon to pozwoli studia skonczyc (w wieku 13 lat), a
    potem i zaczac MBA.

  • 95. Data: 2012-06-27 09:27:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:hququxbslyvq$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > lekcji na video, zrobienie sobie rozkładu lekcji, przypomnień w kalendarzu
    > o klasówkach i zadaniach i setki innych zastosowań?
    > W smartfonie można mieć naukowy kalkulator - odpadnie jeden hebel do
    > noszenia. Można mieć wiele potrzebnych rzeczy jak słowniki, encyklopedie,
    > tablice chemiczne czy fizyczne.
    > To naprawdę nie jest trudne, wystarczy mieć kilka szarych komórek. No ale
    > skoro dorośli mają problem wpaść na cokolwiek sensownego oprócz gierek i
    > fejsa, to naprawdę nie można winić dzieci. To takie smutne.
    > Film "Idiokracja" miał być komedią a nie filmem dokumentalnym!!!

    Buahahahahaha, no faktycznie zajebiaszcze przyklady.

  • 96. Data: 2012-06-27 09:28:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > nie mam smartfona

    no i zawiesiles waldusia - niech no kto skoczy mu reseta odpalic

  • 97. Data: 2012-06-27 09:30:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dobrze kombinujesz.
    > Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za zlotowke
    > :-)

    Przypominam ze dyskusja jest nie o smartfonie, a o smartfonie za trzy kola.
    Poki co waldus pszemoli trzy po trzy i w ogole bez zwiazku.

  • 98. Data: 2012-06-27 12:01:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 04:31:27 +0200, marcin napisał(a):

    > nie mam smartfona

    No to fakt, myślenie nie jest obowiązkowe w takim przypadku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 99. Data: 2012-06-27 12:37:27
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-27 12:01, Waldek Godel pisze:

    > No to fakt, myślenie nie jest obowiązkowe w takim przypadku

    a swoja droga wiesz co drogi waldusiu. nasunela mi sie wlasnie taka
    refleksja. ze 7 lat temu mialem smartfona, czyli w czasach kiedy
    standardowy fejso-debil nie wiedzial co to w ogole jest. no i ta grupa
    ludzi patrzyla na mnie i mojego smartfona jak na dziwolaga ktory cos tam
    bazgra jakims rysikiem. minelo te 7 lat i sytuacja odwrocila sie, ze to
    oni teraz maja smartfony a ja zwykly telefon. ale nadal patrza na mnie
    jak na kosmite. kto to widzial zeby nie miec smartfona w dzisiejszych
    czasach !

  • 100. Data: 2012-06-27 12:50:45
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-26 13:56, Waldek Godel pisze:

    > O, proszę, mamy już ewolucję poglądów. A dopiero co mówiłeś, że 3G jest be.
    > A tu nagle MMS (które powstały jako stricte produkt związany z 3G i dopiero
    > później dorobiono również obsługę EDGE) jest już kul?

    Nie ma mowy o żadnej ewolucji poglądów, bez 3g śmiało się można obejść i
    nie ma potrzeby wydawania ekstra, nieraz i 1/3 ceny aparatu za ten
    bajer. Spokojnie mms-y można wysyłać mając do dyspozycji tylko standard
    gprs czy edge, których moduły w dniu dzisiejszym raczej nie podnoszą
    ceny telefonu.