  • 1. Data: 2012-06-24 10:31:52
    Temat: Narzędzie do statystyki dostępnych sieci
    Od: goto <g...@g...com>

    Potrzebuję w terenie (lasy, "zadupia") badać dostępność usług naszych operatorów.
    Chodzi mi o porównanie poziomów sygnału i ew. dostępność usług EDGE / 3G.

    Poszukałem trochę w sieci, ale chyba nie umiem zadać googlowi dobrego pytania.

    Szukam narzędzia, które pozwoliłby na takie badanie w terenie na jednym z dostępnych
    mi urządzeń:
    - iPhone 4
    - Nokia E51
    - Laptop z Windows i modemem Huawei.

    Da się taki coś znaleźć? Jak nie to zabiorę 3 telefony z kartami 3 operatorów.

  • 2. Data: 2012-06-27 14:23:50
    Temat: Re: Narzędzie do statystyki dostępnych sieci
    Od: "phungus" <p...@N...gazeta.pl>

    goto <g...@g...com> napisał(a):

    > - Nokia E51

    Sprobuj celltrack lub pynetmony.
    http://btsearch.pl/monitoring/monitoring.pdf

    Pozdro,
    ph.

  • 3. Data: 2012-07-02 16:09:16
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik "goto" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Da się taki coś znaleźć? Jak nie to zabiorę 3 telefony z kartami 3
    >operatorów.

    Że się tak przyczepie: operatorów tych większych mamy czterech ;)
    a żeby testy miały sens, to karty sim powinni tkwić w takich samych
    urządzeniach, bo przy różnych sprzętach jeden telefon będzie lepiej łapał
    sygnał, inny gorzej itp