  • 81. Data: 2012-06-26 19:44:44
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 10:46, okazjonalny kibic pisze:
    > Dobrze powiedziane, gość ma coś nie po kolei. Może miał talony na zakupy
    > w Saturnie, może paragon jest lipny a on dostał pod stołem, może, może...

    A wystarczyło zadać grzecznie, proste pytanie "dlaczego pan sprzedaje
    taki dobry telefon tak tanio?" Sprzedający na pewno by się nie obraził,
    a być może rozwiałby tę zagwozdkę roku.

    > Co Cię to obchodzi? Ja bym się martwił raczej ludźmi i zastanawiał co
    > nimi kieruje, że kupują za 3000, a po roku chcą sprzedać i pieprzą
    > farmazony jaki to super sprzęt, ile to oni na niego nie wydali i w ogóle
    > jest jak nowy, a chcą sprzedać np za 2700 :) A takich jest bardzo dużo
    > niestety i kij im w ryj.

    No 2700 bo nosił w styropianie i co wieczór modlił się do niego :)

    --
    Pozdr.

  • 82. Data: 2012-06-26 20:09:51
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 19:44, Waldek Godel pisze:
    > skoro dorośli mają problem wpaść na cokolwiek sensownego oprócz gierek i
    > fejsa, to naprawdę nie można winić dzieci. To takie smutne.
    > Film "Idiokracja" miał być komedią a nie filmem dokumentalnym!!!

    Zaraz dostaniesz odpowiedzi typu "do tego wystarczy używany telefon za
    600PLN!"

    --
    Pozdr.

  • 83. Data: 2012-06-26 20:26:46
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > tak dużo jest osób których inwencja nie wychodzi poza fejsa i gierki?
    > Szok..

    nie wiem, nie uzywam ani fejsa ani gierek.

  • 84. Data: 2012-06-26 20:35:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 20:26:46 +0200, marcin napisał(a):

    > nie wiem, nie uzywam ani fejsa ani gierek.

    No to znaczy, że możesz spokojnie pozbyć się smartfona bo go nie
    potrzebujesz, skoro fejsa i gierek nie używasz, a innych zastosowań nie
    potrafisz wymyśleć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 85. Data: 2012-06-26 20:39:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >No to znaczy, że możesz spokojnie pozbyć się smartfona bo go nie
    >potrzebujesz, skoro fejsa i gierek nie używasz, a innych zastosowań
    >nie
    >potrafisz wymyśleć.

    Dobrze kombinujesz.
    Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za
    zlotowke :-)

    J.

  • 86. Data: 2012-06-26 20:55:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 19:17:49 +0200, J.F napisał(a):

    >Ty też masz problem wpaść, że smartfon umożliwia rzeczy typu:
    >sprawdzenie
    >pogody, nagranie ćwiczenia na lekcji na video, przypomnień w
    >kalendarzu

    Do tego nie trzeba smartfona.

    A to nagrywanie ... durnota. Bedziesz kolejne pare godzin dziennie
    spedzal na odsluchiwaniu ?
    Co innego jakies pojedyncze szkolenie.

    >zaplanowanie podróży komunikacją miejską,

    Nie wpadlbym na to, jezdze glownie samochodem :-)
    Ale jak - przez przegladarke, czy specjalna aplikacja ?

    Przegladarka to nie tylko smartfony.

    No dobra, kiedys usilowalem pojechac PKP, na malym ekranie
    niewykonalne :-(

    >zrobienie sobie rozkładu lekcji,

    Podobne pytanie - a jak ? 13-latki chyba nie zachecasz do pisania
    programow, ale chlopak w zasadzie moglby.
    Jakis Excel ?

    Bo i gorsze telefony maja rozne notatki, na dobra sprawe to mozna i w
    SMS zapisac i zapamietac :-)

    >o klasówkach i zadaniach i setki innych zastosowań?

    A konkretniej ? tzn jak ?

    >W smartfonie można mieć naukowy kalkulator

    Taki ?
    http://www.apniapps.com/?p=1868
    http://midp-calc.sourceforge.net/Calc.html

    >Można mieć wiele potrzebnych rzeczy jak słowniki, encyklopedie,
    >tablice chemiczne czy fizyczne.

    No, masz racje - sam mam slownik.
    Tylko ze raczej nie uzywam, zbyt niewygodny.

    J.

  • 87. Data: 2012-06-26 21:32:12
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ghost <g...@e...pl> wrote:

    > No i Twoje argumenty przegraly.

    Widocznie - ty postulujesz wychowywać prawem silniejszego?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 88. Data: 2012-06-26 21:34:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 20:39, J.F pisze:
    > Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za
    > zlotowke :-)

    Przecież nie ma obowiązku kupowania smartfonów, możesz sobie kupić
    Emporię...

    --
    Pozdr.

  • 89. Data: 2012-06-26 21:36:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 20:55, J.F pisze:
    > Do tego nie trzeba smartfona.

    Faktycznie... Ale ale, buty też kupujesz najtańsze za 35PLN - z Biedronki?

    --
    Pozdr.

  • 90. Data: 2012-06-26 21:36:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 20:55:50 +0200, J.F napisał(a):

    > Do tego nie trzeba smartfona.
    >
    > A to nagrywanie ... durnota. Bedziesz kolejne pare godzin dziennie
    > spedzal na odsluchiwaniu ?

    Nie, jak się czytania ze zrozumieniem nie opanowało, to odsłuchiwanie też
    nie pomoże, więc ty to masz z głowy.

    > Nie wpadlbym na to, jezdze glownie samochodem :-)
    > Ale jak - przez przegladarke, czy specjalna aplikacja ?

    Jest wiele aplikacji

    > No dobra, kiedys usilowalem pojechac PKP, na malym ekranie
    > niewykonalne :-(

    Jest wersja mobilna

    > Podobne pytanie - a jak ? 13-latki chyba nie zachecasz do pisania
    > programow, ale chlopak w zasadzie moglby.
    > Jakis Excel ?

    patrz powyżej - czytanie, zrozumienie itp.

    > A konkretniej ? tzn jak ?

    tak samo.. czytać i rozumieć tekst pisany.

    > Taki ?
    > http://www.apniapps.com/?p=1868
    > http://midp-calc.sourceforge.net/Calc.html

    raczej taki:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.so
    urceforge.uiq3.fx602p&feature=search_result#?t=W251b
    GwsMSwyLDEsIm5ldC5zb3VyY2Vmb3JnZS51aXEzLmZ4NjAycCJd
    albo taki:
    http://itunes.apple.com/gb/app/scientific-calculator
    /id287645182?mt=8

    > No, masz racje - sam mam slownik.
    > Tylko ze raczej nie uzywam, zbyt niewygodny.

    zgadza się, jak czytanie przerasta, to słownik niepotrzebny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu