  • 101. Data: 2012-06-27 12:51:15
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-26 20:09, DoQ pisze:

    > Zaraz dostaniesz odpowiedzi typu "do tego wystarczy używany telefon za
    > 600PLN!"

    A kto tu wspominał 600zł i używanym aparacie. Wystarczy dobrze poszukać
    a idzie nabyć nówkę za około 400 złociszy. Jedyny minus to taki że przy
    używaniu go nikomu nie zaimponujesz.

  • 102. Data: 2012-06-27 12:51:26
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-26 20:39, J.F pisze:

    > Dobrze kombinujesz.
    > Ale co zrobic jak teraz kazdy ma smartfona, a i operator daje za
    > zlotowke :-)
    >
    > J.

    "Daje" robiąc z Ciebie niewolnika.

  • 103. Data: 2012-06-27 12:53:13
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 04:31, marcin pisze:

    > nie mam smartfona

    A Twój telefon różni się od smartfonów tylko tym że nie ma dostępu do
    Google Play? Jedyną wadą mojego _telefonu_ jest właśnie brak dostępu do
    takich sklepów jak Google Play. Ale dla smartfoniarzy nie ważne że on
    jest bardziej uporządkowany, bez zagrożenia ze strony wirusów tego że
    na baterii wytrzymuje po 2 tygodnie itd.Dla nich ważne jest to że idą z
    duchem czasu, to że mogą zaimponować komuś cegłą i ilością kolorów na
    wyświetlaczu. Używany telefon za 1800!.. To powinno być, o ile nie
    karalne, to chociaż rozpatrzone przez psychiatrę.

  • 104. Data: 2012-06-27 12:57:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 12:50:45 +0200, jadryś napisał(a):

    > Nie ma mowy o żadnej ewolucji poglądów, bez 3g śmiało się można obejść i
    > nie ma potrzeby wydawania ekstra, nieraz i 1/3 ceny aparatu za ten
    > bajer. Spokojnie mms-y można wysyłać mając do dyspozycji tylko standard
    > gprs czy edge, których moduły w dniu dzisiejszym raczej nie podnoszą
    > ceny telefonu.

    Tak, zupełnie jakbym słyszał Jobsa w 2007 roku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 105. Data: 2012-06-27 13:11:28
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 12:57, Waldek Godel pisze:

    > Tak, zupełnie jakbym słyszał Jobsa w 2007 roku.

    Mr Jobs przez wielu był nazywany wizjonerem... Ale ja tu tylko o faktach..

  • 106. Data: 2012-06-27 13:21:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 13:11:28 +0200, jadryś napisał(a):

    > Mr Jobs przez wielu był nazywany wizjonerem... Ale ja tu tylko o faktach..

    Nie tylko nazywany - on faktycznie był wizjonerem. I to w wielu
    znaczeniach.
    Po pierwsze z pewnością miał niezłe wizje po LSD, które ćpał przez ćwierć
    życia. Po drugie z pewnością był wizjonerem marketingu, bezapelacyjnie.
    Wmówić milionom frajerów, że badziew jest wysokiej klasy sprzętem dla
    myślacych alternatywnie jest rzeczą naprawdę nietuzinkową.
    Owszem, historia zna wiele, bardzo wiele faktów sprzedaży wieży Eiffela czy
    kolumny Zygmunta, ale to nigdy, przenigdy nie osiągnęło takiej skali. Jobs
    był tu pierwszy i takie dokonanie jest rzeczywiście amejzing.

    A co do faktów - jak zademonstrujesz jak korzystasz na swoim telefonie z
    EDGE z Aero2, choćby po to, żeby mieć darmowy dostęp do informacji o
    pogodzie albo maila, to przyznam ci całkowitą rację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 107. Data: 2012-06-27 15:09:01
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 13:21, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > EDGE z Aero2, choćby po to, żeby mieć darmowy dostęp do informacji o
    > pogodzie albo maila, to przyznam ci całkowitą rację.

    Tak, oczywiście masz rację co do jego wizjonerstwa, i jeżeli chodzi o
    moje zdanie, to uważam że marketing był dla niego osobiście na dalszym
    planie,. I tak swoją drogą - prawie wszystkie projekty wielkich dział, a
    także i samo wykonywanie powstawało dopiero po użyciu różnego rodzaju
    "dopalaczy".

    Akurat mój telefon obsługuje pasmo umts 900 Mhz. Jednak mam włączoną
    opcję " tylko gsm 900/1800". Prawie wcale nie korzystam z "umts
    900/2100". I takie podejście nie rujnuje mi kieszeni przy sprawach
    takich jak e-mail czy pogoda. Pozostałe rzeczy takie jak google maps czy
    inna nawigacja jest obsługiwana w trybie offline. I nie to że jestem
    jakiś tam przeciwnikiem Areo2, ale ta problematyczna aktywacja
    całkowicie mnie zniechęca do tego. I sam widzisz że mam rację. A także
    nie zapominaj że Areo2 jeszcze tylko przez rok darmowe..

  • 108. Data: 2012-06-27 15:54:43
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-06-27 13:11, jadryś wrote:

    > Mr Jobs przez wielu był nazywany wizjonerem... Ale ja tu tylko o
    faktach..

    A przez jeszcze większą liczbę osób: "iluzjonerem".

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 109. Data: 2012-06-27 18:08:31
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-27 15:54, TGor pisze:

    > faktach..
    > >

    > A przez jeszcze większą liczbę osób: "iluzjonerem".

    Tak, ale czy słusznie?

  • 110. Data: 2012-06-27 18:15:37
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > wyświetlaczu. Używany telefon za 1800!.. To powinno być, o ile nie
    > karalne, to chociaż rozpatrzone przez psychiatrę.

    moj telefon rozni sie chyba sporo od smartfonow. uzywam solida 2710 wiec
    sobie wygoogluj. wiekszosci funkcji i tak nie uzywam, ale byl to wtedy
    jedyny telefon z norma IP67 dlatego go kupilem.