    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co kieruje lud?mi?
    Date: Wed, 27 Jun 2012 09:25:11 +0200

    news:jsc9gm$dbo$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jak ma szanowac, jesli i rodzicowi zdarza sie telefon upuscic.
    > Nie mowiac juz o tym ze ukradna, albo napadna i ukradna ..

    Przeciez szanowanie ma tu najmniejsze znaczenie. Jak sie w kreci w ten
    idiotyczny tryb kupowania sobie coolerskosci, to konca nie ma. Potem sie juz
    tylko zasuwa dla jednej korporacji tylko po to by to co zarobione wciskac
    innym korporacjom. Piekne zycie niewolnicze.

    > Czyli co ?

    Jak to co - taki telefon to pozwoli studia skonczyc (w wieku 13 lat), a
    potem i zaczac MBA.