  • 1. Data: 2012-06-23 12:49:23
    Temat: da się monitorować firmowe telefony w play ?
    Od: "Adam" <w...@N...gazeta.pl>

    chciałbym wiedzieć gdzie są pracownicy z firmowymi telefonami,
    bo co sie oststnio opierdlają, czy jest jakaś usługa która to
    ułatwi - telefony są zrejestrowanie na firmę,
    dzieki

  • 2. Data: 2012-06-23 20:58:39
    Temat: Re: da się monitorować firmowe telefony w play ?
    Od: "JW" <j...@s...com.pl>

    >ułatwi - telefony są zrejestrowanie na firmę,

    na stronie Play masz w dziale Aplikacje: Business Trace

    jk

  • 3. Data: 2012-06-24 01:43:36
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-23 12:49, Adam pisze:
    > chciałbym wiedzieć gdzie są pracownicy z firmowymi telefonami,
    > bo co sie oststnio opierdlają, czy jest jakaś usługa która to
    > ułatwi - telefony są zrejestrowanie na firmę,
    > dzieki

    Pewnie z chęcią Ci te telefony oddadzą :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-06-24 22:42:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisało:

    > Pewnie z chęcią Ci te telefony oddadzą :-)

    Przecież sieroto nie będą wiedzieć, że są monitorowani.

  • 5. Data: 2012-06-25 10:59:16
    Od: "Adam" <w...@g...pl>

    Dzięki, Kurcze szukam i nie mogę znaleźć ...

  • 6. Data: 2012-06-25 17:12:57
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 24.06.2012 22:42, Tomek pisze:

    > Przecież sieroto nie będą wiedzieć, że są monitorowani.

    No to kryminał?

  • 7. Data: 2012-06-25 17:14:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Przecież sieroto nie będą wiedzieć, że są monitorowani.

    Chyba, ze uslysza w sluchawce "mam go, namierzylem go"*

    *(C)(R) Dziewulski tm

  • 8. Data: 2012-06-27 20:51:59
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Dzięki, Kurcze szukam i nie mogę znaleźć ...

    czy ty trybisz chodź trochę jezyk Angielski?

    Docent

  • 9. Data: 2012-06-27 21:21:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 20:51:59 +0200, Docent Zylber napisał(a):

    > czy ty trybisz chodź trochę jezyk Angielski?

    Kolina, wypad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 10. Data: 2012-07-01 09:30:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to kryminał?

    Zalezy - jesli Adam ma na nazwisko Zero to raczej ie.