  • Data: 2023-06-21 01:23:01
    Temat: Re: Co jest nie tak z tym układem (filtr, op-ampy)?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl> wrote:

    > To sianie zakłóceniami zwykle łatwo wyeliminować wymieniając cewkę i
    > kondensatory. Potrzebny oscyloskop i pół godziny zabawy.
    > A tak generalnie dobrze zrobiona przetwornica wcale nie sieje. W pracy
    > mamy spektroskop masowy zasilany przetwornicami. A tam są naprawdę czułe
    > układy.

    Pewnie tak. Jak się jest profesjonalistą :) Ja chcę zminimalizować sianie,
    a nie siać i potem eliminować. Symetryczne zasilanie z pojedynczego
    akumulatora nie jest tego warte. Tym bardziej, że mam na to (wyznaczony
    przez siebie) deadline. SAQ będzie nadawało 2 lipca i chciałbym to odebrać
    już na tym układzie.

    Płytka gotowa, wytrawiona, czeka na wycięcie, powiercenie, polutowanie i
    uruchomienie, tylko jak zwykle "zawsze coś". Jutro planuję się zabrać, o
    ile znów nic mi planów nie pokrzyżuje.

    --
    Rozmawia dziennikarz ze znanym rabusiem:
    - Jakie jest pana najwieksze marzenie?