    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Date: Wed, 16 May 2012 17:00:42 +0200

    W dniu 2012-04-26 12:16, Cavallino pisze:

    > No nie dziwię się, starociem też bym daleko bał sie jechać, nawet po kraju mam
    obawy.

    Ja niby też mam pewne, ale obiektywnie patrząc, to chyba bezpodstawne. Jedna awaria
    na 20 lat
    /350 tys km/. I w dodatku pod samym domem. Przy samochodach zawsze w wieku 8-17 lat.
    Jaka byłaby szansa, że to się stanie na urlopie? Pomijalna.
    Oczywiście, trzeba czasem zaglądnąć, skontrolować, zareagować na jakieś ew. symptomy.
    Bo tak naprawdę w 90% o bezawaryjność zależy od właściciela, a nie wieku pojazdu.