    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Date: Wed, 25 Apr 2012 15:05:29 +0200

    > No to w tym momencie sie IMHO nie oplaca - bo to wychodzi 4-6k rocznie :-)

    Nowszy samochód wraz z serwisem pewnie wyjdzie drożej, a dojdzie jeszcze
    utrata wartości

    > Oczywiscie mozna probowac rozebrac na czesci i jeszcze na tym zarobic, ale
    > to coraz trudniejsze.

    Jak ktoś się w to bawi to tak, a jak nie to dają 500zł i zabierają cały złom
    lawetą i już. A jak masz przypadkim toyotę to jest jeszcze opcja sprzedaży
    za całkiem fajna kasę - http://www.staratoyota.pl/ :)

    > Zalowac nie ma specjalnie czego, bo nie wiadomo jak by dalej bylo.
    > Psul sie rzadko, ale zuzywal jednak

    Różnie mogło być, ale znałem stan tamtego auta i myślę, że ze 2 lata jeszcze
    by na pewno posłużył.

    > Jak jest zima i dzieci, to uniemozliwia :-)
    > Poza tym lekarstwa drozsze od termostatu :-)

    Jak już tak komplikować sprawę to tak. :)

    > Problem zaden, chyba ze deszcz pada, albo zima jest i nie masz ogrzewanego
    > garazu.

    > Owszem, ale wszystko razem trzeba podsumowac, i sie okaze ze wcale takie
    > tanie to auto nie bylo.
    > A w dodatku przy kazdym elemencie ta trudna decyzja - jeszcze naprawiac,
    > czy juz na zlom :-)

    Jak dla mnie to tylko kwestia tego jak długo byłbym pozbawiony możliwości
    jeżdżenia i zależy co wypadnie szybciej. :)

    > Amory tez nie sa drogie i wymieniaja je tanio :-)

    Ale po pęknięciu amortyzatora w drodze to nie wiem, czy jeszcze w aucie
    byłoby co ratować. A nawet jesli to wraz z lawetowaniem na warsztat na pewno
    się nie opłaca.

    Jak już wspomniałem na początku ten pomysł to opcja dla ryzykantów, ale duże
    prawdopodobieństwo, że wyjdzie najtaniej.