  • Data: 2012-04-25 15:52:40
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-04-2012 o 14:40:59 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak, przylatuje smiglowiec, zabiera ci auto, podstawia drugie, a potem
    > ktos zdziwiony w firmie pyta "jaki smiglowiec, jaka awaria, przeciez
    > Mercedesy sie nie psuja".
    >
    > Znasz takie ? Bo ja nawet nie slyszalem.
    > Odholuja do warsztatu, bedzie wstepna diagnoza, a potem decyzja co dalej.

    Znajomy testował, cała operacja (od zgłoszenia do ruszenia w dalszą trasę)
    trwała 3h. Jest z wawy - jechał na Słowację, awaria była w nocy.
    Assistance platynowy w Warcie, też taki mam - ale jeszcze na szczęście nie
    testowałem. Dopłata do "zwykłego" assistance wyniosła coś około 150 PLN.
    Działa w całej EU.

    Pzdr
    TG