eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCoś dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnieRe: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
  • Data: 2010-08-27 09:39:57
    Temat: Re: Co? dla Przemysława K. - likwidacja budek usankcjonowana prawnie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Aug 2010 22:59:50 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]

    A po co cos dyktowac - np *1 czy np 990 moze automatycznie laczyc z
    numerem ktory do nas ostanio zadzwonil.

    >Na komórki, to tak, może być 30-60 sekund. Ale na stacjonarne?
    >Po co taki limit?

    Zeby darmowej budki nie zajmowac godzinami.

    >A to nie jest tak, że wszystkie nowe plany taryfowe operatorów nie
    >rozróżniają MM od strefowych? Zajrzałem teraz nawet na stronę tepsy

    Tak wlasnie jest

    >-- u nich też tak, przynajmniej z minutami w abonamencie. (Tylko ceny
    >nieziemskie -- miesięcznie 300 minut w szczycie i 600 poza szczytem za
    >70 złotych! Netia za 69 zł daje nielimitowane na całą UE, USA i Kanadę.)

    Inni "pasozytujacy" na TP oferuja lepsze warunki, ale te nieziemskie
    ceny jak porownasz z nizszym abonamentem, to wychodzi jakies 10gr/min.

    No coz - czasy takie ze kabel jest za drogi, i jak ktos malo dzwoni
    to niech idzie do komorkowcow. A kable do internetu

    J.