  • Data: 2010-04-12 18:34:20
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Kwi, 16:24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > miałem podobne odczucia, ale juz nie chciałem kopac.
    Ty mnie? Nie masz zbyt duzego mniemania o sobie?
    Od dawna jestem na forum C702-ki i jedyna wciaz powracajace nuta -
    jako rzeczywista porażka - to makabrycznie scierajaca sie obudowa
    ktora odrzuca ludzi. Pozostale zachowanie jak lekkie mulenie to cecha
    niejednego telefonu, poza tym narzekan nigdy nie bylo, w kazdym razie
    nie wiecej niz przy kazdym modelu. Mnie tez - JAK INNYM (nie tobie) -
    sprawuje sie znakomicie.
    Obecnie ten telefon ma juz kilka konkurencyjnych modeli ktore weszly
    na rynek pozniej, w 2009 roku, stad na pewno jego atrakcyjnosc musiala
    spasc. Ale nie ze wzgledu na wyimaginowana, szczegolna usterkowosc.