  • Data: 2010-04-13 06:01:45
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janeo j...@g...com ...

    > Dodaj jeszcze:
    > "Dziala ci Wi-Fi? (w C905 dziala)"

    sugerujesz, ze ktoras z podanych przeze mnie opcji jest wymyslona i nie
    powinna działac w c702?
    Pomyslmy:
    szybkie wyszukiwanie jest wbudowane, po prostu ktos zrobil to zle i np.
    Łukasza w ten sposób w książce nie znajdziesz.

    przeciaganie plików - sugerujesz, ze nie mozna wgrac badz zgrac zdjec czy
    mp3 z telefonu. Można, tyle, ze jest to gorzej oprogramowane niz w
    poprzednim modelu.

    wysyłanie via MyPhoneExplorer - ono nawet "troche działa" - znaczy jest
    taka opcja, czasami sms nawet przejdzie, ale program krzyczy, ze jakis bład
    i nie wysłał, oczywiscie rowniez nie zapisuje smsa w archiwum.

    Która z tym opcji jest wymieniona przy c702 na zasadzie wifi, ktorego w
    telefonie ma, nikt nie obiecywał, ze bedzie i w zwiazku z tym nie dziwie
    się, ze nie ma?