  • 1. Data: 2010-04-04 18:58:22
    Temat: Co byscie kupili
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Potrzebuje telefon.
    Moze byc na jakis abo.
    Wymagania:

    - duza ksiazka telefoniczna (obecnie mam jakies 700 wpisów w ksiazce)
    - rozbudowane mozliwosci polaczenia z PC (mozliwosc zgrania całej
    konfiguracji do PC, wysyłania SMSów z komputera przez telefon, archwizacja
    itp.)
    - mozliwosc tworzenia grup i przypisywania grupom cech takich jak dzwiek
    dzwonka itp.
    - latarka (swietny gadzet w SE) :)
    - fajne byłoby tzw szybkie wyszukiwanie (cos jak metoda slownikowa w
    smsach), jak w Se C702
    - szybkosc dzialania (poziom z SE C702 jest oględnie mowiac niezadowalajcy)
    - mała awaryjnosc - w tym temacie C702 to dno.
    - wyswietlacz - taki jak w C702 wystarczy, ale raczej nie mniejszy
    - bateria - coby chociaz z dwa dni wystarczyła.
    - dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie dzwieków
    podczs nagrywania rozmowy

    Hmmm, cos jeszcze? (co dla was jest wazne?)

    Aparat - moze byc byle jaki.
    ekspress do kawy - nie koniecznie
    GPS - nie koniecznie

    Co polecacie?
    Aha, dobrze, zeby był w jakiejs rozsadnej cenie, to znaczy zeby nie
    kosztował 500zł w najdrozszje promocji.
    Rachunek - mysle, ze jestem w stanie placic jakies 60-70zł miesiecznie
    maks.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 2. Data: 2010-04-06 07:14:37
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    [cut]

    W995.

    Pozdr.
    Bastek

  • 3. Data: 2010-04-08 05:21:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik basteku b...@N...interia.pl ...

    > [cut]
    >
    > W995.

    i co? SE juz poradziło sobie z awaryjnoscia i błedach w oprogramowaniu?

  • 4. Data: 2010-04-09 09:41:00
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-04-08 07:21, Budzik pisze:
    > Użytkownik basteku b...@N...interia.pl ...

    > i co? SE juz poradziło sobie z awaryjnoscia i błedach w oprogramowaniu?

    hmm ... mam juz 5 telefon SE ... K750i, K800i, W580i, W995 i Yari (w
    miedzy czasie zona miala W300i) i pierwsze slysze o awaryjnosci o
    bledach w oprogramowaniu ... Zawsze mi wszystko dobrze dzialalo.

  • 5. Data: 2010-04-09 12:58:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > miedzy czasie zona miala W300i) i pierwsze slysze o awaryjnosci o
    > bledach w oprogramowaniu ... Zawsze mi wszystko dobrze dzialalo.

    moze masz małe wymagania?
    Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
    Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
    Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?

    Co do k750i - miałem chwile. Nawet fajny. Dla mnie problemem była np. mala
    ksiazka adresowa (500 wpisów) oraz brak mozliwosci sczytania do komputera
    full ustawien telefonu.
    Ale musze przyznac, ze wiele rzeczy było lepiej rozwiazanych niz w
    c702.

    Miałem tez k500 - zacinajacy sie joystick oraz odpadajaca klapak - szybko
    sie pozbyłem tej zabawki.

  • 6. Data: 2010-04-10 16:58:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > archwizacja itp.)
    > - dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie

    a co myslicie o Nokii E52?

  • 7. Data: 2010-04-11 09:20:31
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Kwi, 14:58, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Ja mam C702 i był 4 razy w serwisie.
    > Do firmy kupiłem podobne i polowa była w serwisie przynajmniej raz.
    > Chcesz liste bugów w oprogramowaniu?
    Co za bzdura, mam go od ponad roku i działa bez pudla.

  • 8. Data: 2010-04-11 12:17:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janeo j...@g...com ...

    > Co za bzdura, mam go od ponad roku i działa bez pudla.

    Zapytałem, czy chcesz liste.
    Jezeli natomiast pod słowem bzdura przemycasz sugestie, ze kłamie w
    temacie reklamacji - moge wrzucic skan ksiazeczki gwarancyjnej.

  • 9. Data: 2010-04-11 12:36:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > Jezeli natomiast pod słowem bzdura przemycasz sugestie, ze kłamie
    > w temacie reklamacji - moge wrzucic skan ksiazeczki gwarancyjnej.

    Po co? Przecież jemu jego jedyny egzemplarz działa, zatem jest to bez
    wątpienia i skanów najlepszy model ze stajni SE a inni som gupi i już. I tup
    nóżką.
    A ja się cieszę, że żona w ostatniej chwili zmieniła zdanie i nie wzięła tej
    siedemsetdwójki, ten model okazał się konstrukcyjną porażką na tle innych
    aparatów SE, mimo potencjalnie przyzwoitych parametrów.

    JoteR

  • 10. Data: 2010-04-11 14:24:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR j...@p...pl ...

    > Po co? Przecież jemu jego jedyny egzemplarz działa, zatem jest to bez
    > wątpienia i skanów najlepszy model ze stajni SE a inni som gupi i już.
    > I tup nóżką.

    miałem podobne odczucia, ale juz nie chciałem kopac.

    > A ja się cieszę, że żona w ostatniej chwili zmieniła zdanie i nie
    > wzięła tej siedemsetdwójki, ten model okazał się konstrukcyjną porażką
    > na tle innych aparatów SE, mimo potencjalnie przyzwoitych parametrów.

    dokładnie - diabeł tkwi w szczegółach.
    A szkoda, bo na pierwszy rzut telefon jest naprawde przyjemny.