  • Data: 2010-04-14 17:30:25
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: rafa <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od dawna jestem na forum C702-ki i jedyna wciaz powracajace nuta -
    > jako rzeczywista porażka - to makabrycznie scierajaca sie obudowa
    > ktora odrzuca ludzi. Pozostale zachowanie jak (...)

    Moj egzemplarz kupowany u Playa z abo:
    - dwa przyciski 4 i 7 wduszone i nieodskakujace
    (brak 'klika' przy wciskaniu), proba wymiany na
    drugi dzien po kupnie, po upewnieniu sie ze w
    innych egzemplarzach jest ok, skonczyla sie
    niepowodzeniem: aparat pojechal na 4 tygodnie do
    serwisu po ekspertyze, wrocil z adnotacja ze
    zostal naprawiony "przez wgranie nowego
    oprogramowania", w rzeczywistosci byl rozkrecany i
    naprawiony mechanicznie, wrocil z porysowana
    szybka. Operator nie uznal mojej reklamacji,
    przelknalem sline i zylem dalej.
    - okazalo sie ze u mnie w domu (Poznan) dziala
    siec Play tylko przy oknie, bo aparat skacze co
    chwile z nadajnika 3G na 2G i z powrotem, przy
    czym po zaakceptowaniu polaczenia przelacza sie z
    roamingowego BTS PLusa na dalej polozony BTS Play.
    Efekt: losowe tracenie lacznosci, zanik glosu,
    zrywanie polaczen. Telefon k750i i P1i (nie
    wpsominajac o innych producentach) dzialaja poprawnie.
    - po roku zepsulo sie zlacze FastPort (przestalo
    rozpoznawac sluchawki). telefon lezy na polce i go
    chyba mlotkiem rozwale bez sentymentu.
    - odbiornik GPS - dzialal jak chcial i kiedy
    chcial, czasem lapal sygnal po minucie, czasem po
    dziesieciu minutach nie zlapal.

    Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
    mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
    ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
    przez SEUSa nie bede wypowiadal.

    pozdrawiam
    Rafal