  • Data: 2010-04-14 16:01:43
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik basteku b...@N...interia.pl ...

    no wlasnie.
    To po co polecasz cos, co nie jest odpowiedzia na moje pytanie?
    Mp3 tez nie zgrasz jakos automatycznie, musisz recznie poprzenosic.

    > hmm ... mp3 zgrasz ale niestety nie da sie przypisac do osoby :(( .. a
    > szkoda ..

    >:) chyba tylko w celu wysylania sms'ow swiatecznych :) ..

    no tak, chyba tylko do tego. No ale zeby było fajniej - ustawien grup tez
    nie mozna zgrac.

    > Tak .. nie mam łukasza w ksiazce, ale testowo zalozylem sobie i
    > dziala ..

    super, ze porpawili.
    Szkoda, ze nie potrafia poprawic w oprogramowaniu do C702

    > hmm .. wyszukuje z szybkoscia wpisywania liter ..

    fajnie

    > hmm .. tu chyba jednak slychac cos :) i nie da sie jednym przyciskiem
    > wlaczyc nagrywania .. :( ..

    szkoda
    Uruchamianie jednym klawiszem działało dobrze w k750i - zepsuli.
    Beepów chyba tez w k750 nie było, ale tu juz sobie głowy nie dam uciac.

    > No coz .. tu niestety racje masz ... jednak nie wszystko ...
    >
    > Przepraszam, ze polecilem Ci telefon nie spelniajacy Twoich wymagan.

    nic nie szkodzi - jak widac diabeł tkwi w szczegoloach i nie wszyscy sa tak
    wymagajacy wzgledem telefonu, jak ja :)

    > Podsumowujac, wybralem wlasnie SE ze wzgledu na szybkosc dzialania,
    > wygode uzytkowania .. wazniejsze funkcje uzywane w telefonie ustawiam
    > sobie na skrotach klawiszow nawigacyjnych, czyli np przycisk w prawo
    > wlacza badz wylacza BT .. klawisz w gore wlacza badz wylacza WLAN ..
    > itd ..

    ja tez.
    Ale np. tego nagrywania w c702 dopisac sie nie da.