  • Data: 2010-04-14 21:01:43
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rafa z...@p...onet.pl ...

    > Moj egzemplarz kupowany u Playa z abo:
    > - dwa przyciski 4 i 7 wduszone i nieodskakujace
    > (brak 'klika' przy wciskaniu), proba wymiany na
    > drugi dzien po kupnie, po upewnieniu sie ze w
    > innych egzemplarzach jest ok, skonczyla sie
    > niepowodzeniem: aparat pojechal na 4 tygodnie do
    > serwisu po ekspertyze, wrocil z adnotacja ze
    > zostal naprawiony "przez wgranie nowego
    > oprogramowania", w rzeczywistosci byl rozkrecany i
    > naprawiony mechanicznie, wrocil z porysowana
    > szybka. Operator nie uznal mojej reklamacji,
    > przelknalem sline i zylem dalej.

    to chyba jakas wada fabryczna - u mnie w ten sposób przestały działac
    poprawnie 4 5 i 6 - po dwoch reklamacjach naprawili.

    > Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
    > mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
    > ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
    > przez SEUSa nie bede wypowiadal.

    nie wiem co to?
    Po wgraniu aktualizacji via net wszystko pozostało, tylko telefon jeszcze
    bardziej zwolnił!
    Po aktualizacji w serwisie zawsze przyjezdzał goły (bez zadnych ustawien,
    lacznie z ksiazka!)!