    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co byscie kupili
    Date: Sun, 11 Apr 2010 14:36:48 +0200

    "Budzik" napisał:

    > Jezeli natomiast pod słowem bzdura przemycasz sugestie, ze kłamie
    > w temacie reklamacji - moge wrzucic skan ksiazeczki gwarancyjnej.

    Po co? Przecież jemu jego jedyny egzemplarz działa, zatem jest to bez
    wątpienia i skanów najlepszy model ze stajni SE a inni som gupi i już. I tup
    nóżką.
    A ja się cieszę, że żona w ostatniej chwili zmieniła zdanie i nie wzięła tej
    siedemsetdwójki, ten model okazał się konstrukcyjną porażką na tle innych
    aparatów SE, mimo potencjalnie przyzwoitych parametrów.

    JoteR