  • Data: 2020-07-30 14:38:16
    Temat: Re: Co . Skrzyżowanie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-30 o 14:24, 7176 pisze:
    > Liwiusz w

    > No masz tu cytacik z PoRDa:
    >
    > <5. Znak A-7 "ustąp pierwszeństwa" ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z
    > pierwszeństwem.>
    > [1]
    >
    > Na chuja komu D-1 na drodze z pierwszeństwem?

    Na to, aby wiedział, że jest to droga z pierwszeństwem i nie musiał
    ustępować tym z prawej.

    Masz w ogóle prawo jazdy, bo takie infantylne pytania zadajesz.

    > I znowu brudnym paluchem z oślej dupy coś wygrzebałeś.
    >
    > Nikogo nie broniłem, delikatnie (jak na mnie) pokazałem prawniczkowi, że
    > jest głupi, ale ten zaczął brnąć w kolejne rozważania, tym razem o D-1 ;P

    Czyli nawet nie zrozumiałeś, co napisałem.
    Jakby rondo było kilkoma skrzyżowaniami, to przed każdym zjazdem
    musiałby stać D1, aby dawać pierwszeństwo jadącym rondem.

    > Ano wiem, D-1 jest niepotrzebny na SORO przed wjazdami oznakowanym A-7,
    >
    > [1] ponieważ lubię dawać wędki, to nie zacytowałem całości, może doczytasz i
    > wrócisz sie pokajać...

    Ale A-7 działa tylko na najbliższym skrzyżowaniu. A skoro wg ciebie o
    kolegi Kol99 rondo to zestaw skrzyżowań, to znaczy że A-7 działa tylko
    przy wjeździe na skrzyżowanie, a dalej stosuje się już reguły ogólne.
    Zatem skoro dalej nie ma znaków D-1, to ustępujemy tym z prawej, czyli
    wjeżdżającym na rondo.

    To oczywiście przy przyjęciu błędnego założenia, że rondo składa się z
    kilku skrzyżowań, i właśnie tę bzdurę chciałbym prostować (w
    przeciwieństwie do prostowania rond, prostowanie bzdur to RiGCZ).

    --
    Liwiusz