  • Data: 2020-07-30 16:07:54
    Temat: Re: Co . Skrzyżowanie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-30 o 15:10, 6947 pisze:

    > Tympy ośle prawniczku:
    >
    > Skoro A-7 oznacza to co oznacza, to na chuj komu D-1 co wjazd. Z definicji
    > wjechał na o coś z pierwszeństwem...

    A-7 jest dla jadących drogą podporządkowaną, D-1 jest dla jadących
    główną. Oba znaki na skrzyżowaniu muszą występować razem.

    > Napisałeś,
    >
    > "skoro raz ustępując przy wjeździe, nie musisz już ustępować przy każdym
    > wjeździe"
    >
    > Czytaj IDIOTO co napisałeś -- poproś tego akarama o wyjaśnienie. [1]

    Nie wycinaj kawałka zdania, to może dotrze do twojej pustej łepetyny
    kontekst.

    > Niereformowalny jesteś... Dostałeś wędkę, ale ciągle brniesz swoje
    > imaginacje. Gdzie pisałem, że SOR to zestaw skrzyżowań

    Napisał Kol99. Zanegowałem to. Skrytykowałeś moją negację.

    > Głupiś jak but...

    To akurat prawda, ale nie dziwię się, że tego nie ogarniasz.

    > Nie ma żadnego znaczenia "kilkowość", ale już to pisałem w [1], znaczenie ma
    > A-7 i tyle!

    Ma, bo jeśli rondo to kilka skrzyżowań, to moc działania znaku A-7
    kończy się przed dojechaniem do pierwszego zjazdu z ronda, który to
    zjazd zmienia się w skrzyżowanie równorzędne (przy braku znaku D-1).

    To, że tak nie jest, świadczy o tym, że rondo to jedno skrzyżowanie, cbdu.

    --
    Liwiusz