  • Data: 2010-12-07 11:23:54
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Przembo pisze:

    > Nie, bo to by się mijało z celem. Jeśli polityka cenowa firmy zakłada
    > dawanie rabatów bo ceny skalkulowane są tak, że mało kto kupi dane auto,
    > to nie może oferta być przejrzysta. Jak francuskie auto które wg.
    > obiegowych opinii jest awaryjne kosztuje podobnie jak "niezawodny" VW to
    > jest coś na rzeczy. Jeśli będą za łatwo przyznawać rabat to cały numerek
    > siada, a polega on na tworzeniu niesamowitej okazji i atrakcyjności zakupu.

    ale o ile roznie mozna mowic o niektorych modelach aut PSA,
    to akurat C$ Picasso jest na topie w swojej klasie

    2009: ADAC
    http://www.autoinfo.pl/auto-swiat/citroen-xsara-pica
    sso-i-c4-picasso-najlepsze-w-testach-adac

    2010: ADAC
    + pierwsze miejsce w prestiżowym badaniu poziomu satysfakcji kierowców w
    Wielkiej Brytanii ?Driver Power 2010?.
    za:
    http://moto.gorzow.pl/aktualnosci/C4_Picasso_znow_ch
    walony_za_niezawodno%C5%9B%C4%87_29301.html

    wiec tak zle nie ma w stosunku do <cytat>"niezawodny" VW </cytat> ;)

    > Proste prawda? Jak się przyjęło pewną strategie to dalsze działania
    > muszą być odpowiednio popierniczone, firma sprzedaje, klienci czują się
    > wyjątkowi bo wywalczyli gigantyczne rabaty, wszyscy są zadowoleni, czyż
    > nie?

    polityka jest jaka jest :/ - dlatego wspomnialem, ze w salonie autor
    dowie sie wiecej (jak widac droga mailowa rowniez mu sie to udalo :)

    w innych markach nie jest wcale dzo lepiej - no chyba, ze sztywne ceny i
    nie ma polityki upustow. Nauczony doswiadczeniem nie wierze w to co
    pisza w serwisach www - co najwyze traktuje to jako odnosnik z pewna
    doza wiarygodnosci tylko.

    > ale coś się jeszcze da ugrać i obie strony będą happy :)

    a teraz to juz tylko dod. urok kupujacego.

    --
    pozdr
    Adam (AL)