  • Data: 2010-12-07 12:15:28
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Dziwne, jeszcze nigdy i nigdzie nie miałem problemów z wyjaśnieniem
    > telefonicznym na czym polega aktualna promocja.

    za mało wiesz
    za duzo siedzisz w internecie

    > Żeby uznać taki stan za normalny, to trzeba mieć w sobie ogrom
    > bezkrytycyzmu wobec Citroena.
    > Nie każdy tak ma.

    nigdzie nie napisalem, ze to normalne

    'bezkrytycyzm' wg Ciebie polega na tym, ze wypowiadam sie w watkach, w
    ktorych mam cos do powiedzenia - w przeciwienstwie do Ciebie, gdzie
    wypowiadasz sie w kazdym watku, do wiekszosci ktorych nic nie wnosisz.
    Ale Tobie ciezko cos wytlumaczyc, gdyz z gory zakladasz, ze znasz sie na
    wszystkim a w rzeczywistosci na niczym.

    --
    pozdr
    Adam (AL)