eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Mon, 6 Dec 2010 12:29:46 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 60
    Message-ID: <idihdc$4kq$1@news.onet.pl>
    References: <idb97i$7ep$1@inews.gazeta.pl> <idb9j9$8l5$1@inews.gazeta.pl>
    <idbab3$bee$1@inews.gazeta.pl> <idbaqr$cpp$1@inews.gazeta.pl>
    <idbb7r$eet$1@inews.gazeta.pl> <idbbjk$i67$1@news.onet.pl>
    <idbc14$gnn$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <idbef5$or6$1@inews.gazeta.pl> <idbn6g$pcc$1@inews.gazeta.pl>
    <idfske$qcv$1@inews.gazeta.pl> <idft7o$eso$10@news.net.icm.edu.pl>
    <idgk8s$fii$1@inews.gazeta.pl> <idgrgt$ck0$1@news.onet.pl>
    <idgtok$kb9$1@inews.gazeta.pl> <idgulf$oof$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-241-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291634924 4762 89.76.241.185 (6 Dec 2010 11:28:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 11:28:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 101205-1, 2010-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332131
    [ ukryj nagłówki ]

    *CeSaR* w wiadomości news:idgulf$oof$1@news.onet.pl napisał(a):
    >> Chopie, dlaczego uważasz, że to ja jestem nerwowy? Spójrz na swojego
    >> posta,
    >> wypij meliskę i wyluzuj.
    > Jestem wyluzowany na maxa.
    >> Nie oczekuję od nikogo robienia czegokolwiek za mnie. Gdybyś przypadkiem
    >> rozpoczął lekturę wątku od początku, to może byś zauważył, że pytałem o
    >> rozbieżność między stroną Citroena, a propozycjami dealerów (trzech, do
    >> których się dodzwoniłem).
    > Przeczytałem od początku i widzę, że poza wykonaniem 3 telefonów i
    > przeglądnięciem stron www zrobiłeś niewiele.
    > To tak, jakbyś oglądał losowania lotto i stresował się że nie wygrałeś.
    > Daj sobie szansę, wypełnij kupon.

    Od dawna widać polityke tej firmy, budowana jest otoczka rzekomego sprytu
    kupujących i niebywałej okazji, kupno auta tej marki to niemal interes
    życia, Ty w chwilke zarobiłeś 20kpln - niezła sumka.

    >> Zaintrygowało mnie to, że żaden z nich nie był w
    >> stanie odnieść się (ani cenowo zbliżyć) do trwającej ponoć "promocji"
    > W salonie fiata chciałem pogadać o ewentualnym zakupie. Pan wiedział o
    > samochodzie niewiele. Na koniec nie dał mi katalogu bo go nawet nie miał.
    > Dał mi 2 egzemplarze motoru z opublikowanym testem samochodu, który
    > teoretycznie mnie interesował.
    > Gdybym zadzwonił do tego salonu to czego bym się od tego pana dowiedział?
    > Pewnie jeszcze mniej.

    I to też nie jest przypadek, klient ma przejąć inicjatywe i czuje się
    jeszcze bardziej wyjątkowo, buduje się przez to pozytywny obraz marki wsród
    klientów.

    >> Jeśli
    >> normalne to (parafrazuję) "pies im mordę lizał", a jeśli przypadek to
    >> mogę próbować dalej (nawet udając się osobiście do salonu).
    > No będzie to poświęcenie z Twojej strony. Proponuję zakup Mercedesa za
    > jakieś 250kpln - jest szansa że sami do Ciebie przyjadą.
    >> Na numery (tfu... chłyty) typu: "Akurat egemplarza z promocji już nie ma,
    >> ale za to mamy mnóstwo innych, tylko nieco (czyli ok. 20%) droższych"
    >> jestem
    >> już trochę za stary i szkoda mi czasu na dojazd do dealera.
    > Proponuję mimo wszystko - daj sobie ( i im też) szansę i przejdź się do
    > tego salonu. Możesz im nawet pokazać ich stronę www.
    > Za "naukę" na temat ofert i promocji w ich sieci poproś o dodatkową
    > zniżkę. Swoją drogą cena 68kpln za podstawowego c4 picasso jest mocno
    > zawyżona więc wizytę w salonie polecam tym bardziej.

    Ale po cóż ta szansa, ta marka ma specyficzną polityke cenową i tyle, nie
    każdy się nabiera na okazje, zwłaszcza że te okazje są watpliwe i ceny
    niespójne. Ciesz się, im więcej osób będzie lekceważyło tę marke jak w moim
    mniemaniu marka lekceważy klienta robiąc z niego idiote rodem modelowego
    klienta telezakupów, tym tanije kupisz idealne wyśnione auto...

    > W citroenie ostatnio ruch jest spory więc trochę się nie dziwię, że
    > dzwoniących z lekka spuszczają na drzewo.

    Ruch spory to i może upusty mniejsze, czyli jechać nie warto bo kupi się
    najwyżej przepłacone auto zamiast niesamowicie przepłaconego :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: