  • Data: 2011-11-11 10:35:52
    Temat: Re: Citroen C5 3.0 czy warto kupić?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-11 02:11, to pisze:
    > begin Czarek Daniluk

    > Ależ to jest pojazd dla przeciętnego Kowalskiego. Tylko dla takiego,
    > który ma na auto 15 tys., a nie 10. Kupi za 10, za 5 zrobi co trzeba i
    > będzie się cieszył jazdą.

    Tylko nasze narodowe podejście jest takie:
    "
    - Mam 8k;
    - popisując się wielkopańskim gestem kupuję auto za 10k (zadłużając się
    jeszcze dodatkowo) aby tylko wszyscy w około9 widzieli;
    - narzekam, że trzeba wydać jeszcze 100PLN na drogą i zbędną wymianę
    oleju w silniku, więc to pomijam, bo i tak mnie na razie nie stać...;
    - odstawiam złom na pobocze, bo korbowody wyszły na spacer po zatarciu
    silnika;
    - narzekam na zawodność i niedorobienie współczesnych aut, bo przecież
    wujek w mercu beczce nie zmieniał oleju, filtrów, tylko lał...
    "
    Co do silnika 3.0 - a dokładniej 2,9 ;) - to kupując trzeba pamiętać, że
    te 200 koników musi wypić więcej, szczególnie, że zachęca do szybszej
    jazdy, a i części jest zdeczko więcej do ewentualnej wymiany, a miejsca
    pod maską jakby mniej, więc koszty eksploatacji z definicji są wyższe.

    --
    Wojciech Smagowicz