  • 21. Data: 2011-03-04 16:57:54
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > To ja wiem :) Ale warto mieć pojęcie jakiego spalania oczekiwać. Jesli
    > to będzie 10-12 litrów po mieście, to jest to dla mnie akceptowalna
    > wartość. 18-20 już gorzej ;)

    Wszystko zalezy od nogi.
    W 1994 mialem sprowadzonego ze Szwajcarii Clio Williams, palil w miescie
    przy spokojnej jezdzie 12l.
    W porownaniu do zwyklych wersji roznic bylo mase, nawet blotniki, maska itd.
    wtedy cholernie drogi w utrzymaniu.

    sz.

  • 22. Data: 2011-03-04 17:18:36
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 04.03.2011 16:57, szufla pisze:

    > Wszystko zalezy od nogi.

    Patrząc na dane spalania z autocentrum - w przypadku 3 samochodów
    wychodzi mi 1,5 litra więcej niż tam pokazują.

    --
    ganda

  • 23. Data: 2011-03-07 13:08:55
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-03-04 15:17, Waldek Godel pisze:
    > W linka nie spojrzałem, ale 150 i 177 to były dopiero wersje HTP
    > 2.0i miał 136 KM

    C4 VTS 2.0 miał właśnie niecałe 180KM, pomijam już fakt, że w xsarze VTS
    był 2.0 AFAIR 163KM i o ile ten pierwszy nie powoduje żadnych emocji to
    ten drugi był na prawdę super gokartem w czasach swojej świetności.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 24. Data: 2011-03-07 13:16:57
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-03-04 11:11, Paweł Andziak pisze:

    > Zaciekawiło mnie to auto. Możesz coś więcej o nim napisać? Jak wyglądają
    > koszty eksploatacji? Jaka jest częstotliwość serwisów? Nie znam kosztów
    > serwisu Citroena, a domyślam się, że zawieszenie i hamulce VTSa będą
    > jednak droższe.

    Nie mam zielonego pojęcia, to nie jest moje auto, wiem jedynie że się
    "nie sypie"

    > Jak wygląda spalanie przy różnym traktowaniu? Miasto, trasa, ostra jazda?

    ~10/8/12-15 ale dla każdego termin "ostra jazda" oznacza co innego

    > Nadaje się do jazdy na codzień?

    Zdecydowanie tak, to bardzo "grzeczne" auto, moim zdaniem nawet aż za
    bardzo...

    > Szukam szybkiego samochodu, którym będę mógł jeździć na codzień po
    > mieście, ale czasem wybrać się np. na tor. Obecnie mam Fabię I 2.0 (115
    > KM). Szukam czegoś trochę większego i mocniejszego (150 koni i więcej).

    Jeśli spodziewasz się wgniatania w fotel i sportowych emocji to niestety
    się rozczarujesz, natomiast jeśli lubisz szybko i w miarę komfortowo
    (jak na kompakta) to polecam :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 25. Data: 2011-03-07 20:24:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 21:50:58 +0100, Marquez napisał(a):

    > Zrobilem 3500km 2-3 letnim C4 1.6 HDI 5d htb
    > Na minus:
    > - śliskie i łapiące kurz czarne plastiki
    > - schowki, półki i kieszenie zaprojektowane w nieprzemyślany sposób
    > doprowadzają do szału, wszystko z nich wypada, albo są płytkie, albo źle
    > wyprofiowane, tak jak cały kokpit wykonane ze śliskiego plastiku, nie ma
    > gdzie telefonu ani mapy położyć zeby nie wypadł na pierwszym lekkim zakręcie
    > - w czasie deszczu szybko parują szyby (mimo nowych filtrów)

    Kurna, to samo w Berlingo mam ;)

    --

  • 26. Data: 2011-03-09 16:13:17

    Fri, 4 Mar 2011 13:22:18 +0100, w
    <14m6zttopwf7o$.1kcfdke1r607f$.dlg@40tude.net>, Franc <k...@w...wp.pl>
    napisał(-a):

    > - szczególnie polecam nawigację

    A ta nawigacja coś warta? (tzn. jakie ma mapy)