  • 11. Data: 2011-03-04 11:11:34
    Temat: Re: Citroen C4 - opinie właścicieli
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 03.03.2011 21:00, czak norris pisze:

    > Mam bliski kontakt z C4 VTS 2.0 benzyna mojego kumpla, fotel przy dość
    > ciężkim kierowcy przedarł się przy około ~80kkm, obecnie auto ma ~120kkm
    > i poza fotelem środek nie skrzypi i jest OK!

    Zaciekawiło mnie to auto. Możesz coś więcej o nim napisać? Jak wyglądają
    koszty eksploatacji? Jaka jest częstotliwość serwisów? Nie znam kosztów
    serwisu Citroena, a domyślam się, że zawieszenie i hamulce VTSa będą
    jednak droższe.

    Jak wygląda spalanie przy różnym traktowaniu? Miasto, trasa, ostra jazda?

    Jak z miejscem w środku i pakownością? Możesz go porównać do innych
    samochodów z tego segmentu?

    Nadaje się do jazdy na codzień?

    Szukam szybkiego samochodu, którym będę mógł jeździć na codzień po
    mieście, ale czasem wybrać się np. na tor. Obecnie mam Fabię I 2.0 (115
    KM). Szukam czegoś trochę większego i mocniejszego (150 koni i więcej).

    Dzięki i pozdrawiam,

    --
    ganda

  • 12. Data: 2011-03-04 13:22:18
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Witam,

    Moja C4 to model z 2009 roku, z czerwca.
    Silnik 1,6 benzyna 122KM.
    Poziom wyposażenia: qulibre pack navi.

    Z plusów:
    - bogate wyposażenie przy dosyć niskiej (relatywnie do konkurencji) cenie
    - szczególnie polecam nawigację i fabryczny zestaw głośnomówiący z
    łączeniem tlefonu przez BT
    - b. wygodne fotele z przodu (z tyłu nie jechałem :-)
    - całkiem sporo miejsca w środku
    - plastiki nie skrzypią i są całkiem miłe w dotyku
    - niskie spalanie - przy tempomacie ustawionym na 90-100 km, komputer
    wskazuje średnie w ok. 6,5 litra benzyny
    - dałem radę rozpędzić auto do 203 km/h - jechałem sam.

    Z minusów
    - mimo wszystko potrafi być w środku całkiem głośno - mogłobyć lepsze
    tłumienie
    - zawieszenie potrafi hałasować
    - dużo elektroniki, która lubi sobie "czasowo" poświrować - wzbudzają się
    czujniki parkowania podczas jazdy.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2011-03-04 13:25:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-04 11:11, Paweł Andziak pisze:

> [...]
    > koszty eksploatacji? Jaka jest częstotliwość serwisów? Nie znam kosztów
    > serwisu Citroena, a domyślam się, że zawieszenie i hamulce VTSa będą

    pewnie jak zwykla C4 - co 20tys km

    > Jak wygląda spalanie przy różnym traktowaniu? Miasto, trasa, ostra jazda?

    ile wlejesz - tyle spali :)

    > Jak z miejscem w środku i pakownością? Możesz go porównać do innych
    > samochodów z tego segmentu?

    na pewno wiekszy od Fabii :)
    srodek to odpowiednik compaktow - powiedzialbym, ze raczej w gornej strefie

    > Nadaje się do jazdy na codzień?

    tak
    ale pamietaj, ze zawieszenie w VTS jest fabrycznie obnizone i utrwardzone

    > Szukam szybkiego samochodu, którym będę mógł jeździć na codzień po
    > mieście, ale czasem wybrać się np. na tor. Obecnie mam Fabię I 2.0 (115
    > KM). Szukam czegoś trochę większego i mocniejszego (150 koni i więcej).

    na stronie klubowej KC wisi obecnie takie ogloszenie
    http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/catads
    /adsitem.php?ads_id=14496

    Ale ja bym szukal wersji VTS 'by Loeb'

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2011-03-04 13:40:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 13:25:23 +0100, AL napisał(a):

    > tak
    > ale pamietaj, ze zawieszenie w VTS jest fabrycznie obnizone i utrwardzone

    to zależy, już nawet "zwykłe" C4 jest faszystowsko twarde

    > Ale ja bym szukal wersji VTS 'by Loeb'

    "by Loeb" to wersja wyposażeniowa i wykończeniowa, występuje też z
    dieslami, zresztą skoro PSA robi jedne z najlepszych diesli na świecie, to
    dlaczego nie skorzystać? Wersję 110 łatwo zawirusować na 136, co przy w
    sumie małym aucie jest całkiem sporo. I wciąż będzie palił śladowe ilości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-03-04 14:15:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-04 13:40, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > sumie małym aucie jest całkiem sporo. I wciąż będzie palił śladowe ilości.

    jesli kupowalbym wersje VTS to nie po to by jezdzic oszczednie
    - wiec raczej wybralbym benzyne 177KM

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2011-03-04 14:25:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 14:15:49 +0100, AL napisał(a):

    > jesli kupowalbym wersje VTS to nie po to by jezdzic oszczednie
    > - wiec raczej wybralbym benzyne 177KM

    Benzyna 177 w 5-6 letnim C4? Serio? To chyba wersja "by Hogwarth"...

  • 17. Data: 2011-03-04 15:13:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-04 14:25, Waldek Godel pisze:

    > Benzyna 177 w 5-6 letnim C4? Serio? To chyba wersja "by Hogwarth"...

    no nie wiem - moze byc i by Hogwart:

    z linku podanego wczesniej
    Citroen C4 VTS 2.0i 177KM
    Rocznik 2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006

    pewnie zasugerujesz, ze klient zrobil przekladke :)
    ale to by musialo byc jakies seryjne zjawisko, bo gdybys jezdzil na
    jakies zloty, to bys pewnie mogl pojezdzic lub posiedziec w takiej ;)

    Dodatkowo nigdzie nie pialem, ze chialem kupic, ale uzylem okreslenia
    _gdybym kupowal_. Wersja 'by Loeb' to dopiero od 2008r dostepna byla jak
    dobrze kojarze po pewnym uzytkowniku tej wersji (bylym) z KC.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2011-03-04 15:17:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 15:13:17 +0100, AL napisał(a):

    > z linku podanego wczesniej
    > Citroen C4 VTS 2.0i 177KM
    > Rocznik 2005, pierwsza rejestracja styczeń 2006

    W linka nie spojrzałem, ale 150 i 177 to były dopiero wersje HTP
    2.0i miał 136 KM
    Chyba, że ktoś TCT szczepił :-)

  • 19. Data: 2011-03-04 15:41:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-04 15:17, Waldek Godel pisze:

    > W linka nie spojrzałem, ale 150 i 177 to były dopiero wersje HTP
    > 2.0i miał 136 KM
    > Chyba, że ktoś TCT szczepił :-)

    Piotrek S. mial VTS z 177KM (wersje by loeb)

    co do silnikow 177KM - spotkalem juz pare egzemplarzy VTS z tym silnikiem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2011-03-04 16:45:14
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 04.03.2011 13:25, AL pisze:

    > pewnie jak zwykla C4 - co 20tys km

    > ile wlejesz - tyle spali :)

    To ja wiem :) Ale warto mieć pojęcie jakiego spalania oczekiwać. Jesli
    to będzie 10-12 litrów po mieście, to jest to dla mnie akceptowalna
    wartość. 18-20 już gorzej ;)

    Toru nie liczę ;)

> [...]
    >>
    > tak
    > ale pamietaj, ze zawieszenie w VTS jest fabrycznie obnizone i utrwardzone

    Spodziewam się, że wszystkie usportowione samochody będą miały podobnie.

    > na stronie klubowej KC wisi obecnie takie ogloszenie
    > http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/catads
    /adsitem.php?ads_id=14496

    Wygląda ładnie, ale póki co jestem na etapie przeglądania dostępnych opcji.

    Pozdrawiam,

    --
    ganda