  • 41. Data: 2016-11-19 21:56:49
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2016-11-18 o 22:50, cef pisze:

    > A czy jest coś co wyklucza użycie płynu zimowego w lecie?

    A jest sens wlewania w lato czegoś innego niż woda z kranu? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 42. Data: 2016-11-19 22:12:06
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.11.2016 18:03, Jacek Maciejewski pisze:

    > Ty, Kapelinder jesteś rzadkim przykładem przygłupa o niewyparzonej
    > wrednej mordzie. Rzadkim nawet na dzisiejszym usenecie.

    Dokładnie. Chłopek-roztropek, najmądrzejszy w całej wsi. Troll,
    epigon Experta na obecnych newsgrupach.

  • 43. Data: 2016-11-19 22:22:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-19 o 21:56, Dykus pisze:
    > Witam!

    > A jest sens wlewania w lato czegoś innego niż woda z kranu? :)

    Woda nie rozpuszcza tak dobrze much i komarów.

  • 44. Data: 2016-11-19 23:14:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "collie"

> [...]
    > wrednej mordzie. Rzadkim nawet na dzisiejszym usenecie.

    Dokładnie. Chłopek-roztropek, najmądrzejszy w całej wsi. Troll,
    ---
    Zazdrościsz mu ? :-)

  • 45. Data: 2016-11-19 23:24:14
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-19 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    > Dokładnie, wydawało ci się ;-)

    Aż zobaczyłem do programu.
    Ceny netto za opakowanie 5l:
    6,69
    4,56
    3,16
    7,99

    Baza z ostatnich kilku lat.
    Chyba nie jest tak źle z tymi zimowymi.
    Zwłaszcza, że kupowane raczej w detalu.
    Jakbym brał w jakichś Inter-Carsach po cenach hurtowych, to może jeszcze
    z 30% mniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 46. Data: 2016-11-19 23:26:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.11.2016 23:14, re pisze:

    > Zazdrościsz mu ? :-)

    Tobie zazdroszczę kamiennego łba, odpornego na powtarzane tu po wielokroć
    apele o właściwe cytowanie postów.

  • 47. Data: 2016-11-20 09:35:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 20:42, re pisze:

    > Cytować się naucz kretynie.
    > ---
    > Spierd... w podskokach i to już

    Za często ten teks od ojca słyszałeś i teraz to niepotrzebnie
    powtarzasz niedorozwoju.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2016-11-20 09:54:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    > Aż zobaczyłem do programu.

    Do jakiego programu?

> [...]
    > Zwłaszcza, że kupowane raczej w detalu.
    > Jakbym brał w jakichś Inter-Carsach po cenach hurtowych, to może jeszcze

    3,16 za 5l zimowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 49. Data: 2016-11-20 10:25:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Ma ktoś wskaźnik poziomu płynu spryskiwacza ? :-)

    Laguna II.
    ---
    Ooo renówka ma. Gdzie to się świeci ? Da się wbudować w inne modele ?

  • 50. Data: 2016-11-20 10:27:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zgr"

    > Dokładnie, wydawało ci się ;-)