  • 1. Data: 2016-11-18 19:12:43
    Temat: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Witajcie

    Skończył mi się płyn w spryskiwaczu :-)

    I zamierzam dokupić, ale ... no nie wiem jaki poza tym, że zimowy. W sumie
    jak chodzi o wydatek to nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, ale mówią,
    że z metanolem zły, ale dobry, więc sam nie wiem. Może sobie popieprzymy
    trochę o płynach do spryskiwaczy ? :-)

    Znalazłem np taki ranking http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg

  • 2. Data: 2016-11-18 20:44:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Polsce od lat piecdziesiatych ubieglego stulecia jest zakaz sprzedazy detalicznej
    metanolu i plynow zawierajacych metanol.

  • 3. Data: 2016-11-18 21:00:14
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W Polsce od lat piecdziesiatych ubieglego stulecia jest zakaz sprzedazy detalicznej
    metanolu i plynow zawierajacych metanol.

    a co? etanol już Cię za mało kopie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-11-18 21:17:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.11.2016 o 21:00, masti pisze:
    > a co? etanol już Cię za mało kopie?
    Masz słabszy dzień, czy tylko normalnie jesteś złośliwy?
    http://www.psse.gda.pl/aktualnosci-i-komunikaty/429-
    zakaz-sprzedazy-metanolu-dla-konsumentow-obowiazujac
    y-od-dnia-3-stycznia-2014-r
    Jacek

  • 5. Data: 2016-11-18 21:18:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek wrote:

    > Masz słabszy dzień, czy tylko normalnie jesteś złośliwy?

    a to jest grupa szarady czy samochody?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-11-18 21:28:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 19:12, re pisze:
    > Znalazłem np taki ranking http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg

    Ja mam inny problem. :-)
    Nie mogę kupić w 2 litrowych butelkach. Ciężko znaleźć
    Nie chce mi się wozić w bagażniku napoczętej butelki którą trudno
    zakręcić szczelnie. Garażu nie mam a takie 2 litry potrafię zużywać 2-3
    miesiące. :-)
    Niby bzdura ale wkurzająca

  • 7. Data: 2016-11-18 22:23:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Nie chce mi się wozić w bagażniku napoczętej butelki którą trudno
    zakręcić szczelnie. Garażu nie mam a takie 2 litry potrafię zużywać 2-3
    ---
    A to ja to znam też, ale ... garaż wcale nie jest rozwiązaniem twojego
    problemu. Bo to jest mniej więcej tak jak ... kiedyś dawno piórem pisałem i
    trzeba było co jakiś czas atrament kupować, no i jak mi się kiedyś kończył
    to pomyślałem, że kupię i tak .. kupowałem, zorientowałem się po 3-ciej
    butelce, że już chyba mam, ale ... zapomniałem chleba kupić .... no i masz w
    garażu jakieś płyny do spryskiwaczy, ale jak potrzeba to okazuje się np, że
    tylko zimowe jak letni potrzeba, albo odwrotnie. Tak, że Ty lepiej kupuj za
    każdym razem i nie marudź :-)

  • 8. Data: 2016-11-18 22:50:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 22:23, re pisze:

    > .... no i masz w garażu jakieś płyny do spryskiwaczy, ale jak
    > potrzeba to okazuje się np, że tylko zimowe jak letni potrzeba

    A czy jest coś co wyklucza użycie płynu zimowego w lecie?

  • 9. Data: 2016-11-18 23:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > http://www.psse.gda.pl/aktualnosci-i-komunikaty/429-
    zakaz-sprzedazy-met
    > anolu-dla-konsumentow-obowiazujacy-od-dnia-3-styczni

    Post Zenka wygladał jak taka uwaga od czapy, ani Re w temacie, ani
    cytowania - skąd masti miał wiedziec, ze Zenek komus odpowiada?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 10. Data: 2016-11-18 23:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > Nie chce mi się wozić w bagażniku napoczętej butelki którą trudno
    > zakręcić szczelnie. Garażu nie mam a takie 2 litry potrafię zużywać 2-3

    Nie wyobrazam sobie nie miec w bagazniku zapasowego płynu. A z zakreceniem
    nie widze problemu. Mozna tez sobie go postawić prosto. Możesz sobie tez
    kupić na poł z sasiadem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,