  • 31. Data: 2016-11-19 15:25:13
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Tych kretynów przerasta nawet instalacja programu.
    ---
    Idź stąd

  • 32. Data: 2016-11-19 18:00:47
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    > Wydawało mi się, że wiosną zimowy bywa nawet tańszy od letniego.

    Dokładnie, wydawało ci się ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 33. Data: 2016-11-19 18:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > wez sie glupi kutasie odpierdol. Korzystam z tabletu i googlowego
    > programu. Nie ma zadnych mozliwosci konfigurowania i takiego cytowania
    > zeby jakies chujowe czytniki dedykowane do komputerow je widzialy.
    > Masz pretensje pisz do googla.

    Tematu też tam nie możesz zmienić, żeby dodać Re:?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 34. Data: 2016-11-19 18:03:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2016 05:32:54 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Taki sam jak dla Ciebie zainstalowanie czytnika rozumiejacego czytnik googla.

    Ty, Kapelinder jesteś rzadkim przykładem przygłupa o niewyparzonej
    wrednej mordzie. Rzadkim nawet na dzisiejszym usenecie. Nie istnieją
    czytniki rozumiejące googla :) Jakim ty cudem się nauczyłeś pisać?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2016-11-19 18:36:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 23:01, Budzik pisze:

    > Nie wyobrazam sobie nie miec w bagazniku zapasowego płynu.

    Wyobraź sobie, że ja znam kogoś, kto zużywa bańkę
    4 litry płynu w siedem lat. To on chyba nie musi się martwić
    zapasem w bagażniku i jak widać można przeżyć.

  • 36. Data: 2016-11-19 19:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Mam mały bagażnik w który wchodzi jakaś skrzynka z narzędziami + rower
    > składak. (Yaris I) :-)
    > W poprzednich samochodach z musu woziłem butelkę po oleju bo trzeba
    > było dolewać. Skończyłem z tym ;-)
    > Prędzej wyleję te zbędne litry niż wpakuję do mojego ciasnego
    > mieszkania :-) Tak wiem... Zaraz się odezwie jakiś ekolog. Ale w sumie
    > to i tak miało być wylane ;-)

    nie wylewaj, nalej do zbiornika a reszte daj komus na parkingu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 37. Data: 2016-11-19 19:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Taki sam jak dla Ciebie zainstalowanie czytnika rozumiejacego czytnik
    > googla.

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 38. Data: 2016-11-19 19:37:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam inny problem. :-)
    > Nie mogę kupić w 2 litrowych butelkach. Ciężko znaleźć
    > Nie chce mi się wozić w bagażniku napoczętej butelki którą trudno
    > zakręcić szczelnie. Garażu nie mam a takie 2 litry potrafię zużywać
    > 2-3 miesiące. :-)
    > Niby bzdura ale wkurzająca

    W lidlu mają koncentrat (do -60) w dwulitrówkach. Kupuję, wlewam połowę
    (do letniego w zbiorniku), potem butelkę dopełniam do 2l i wożę ze sobą.
    Acha, we Wrocławiu na Wejherowskiej w MOTO-Lechu mają dwulitrówki do 21
    stopni za 9PLN ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 39. Data: 2016-11-19 19:59:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 15:25, re pisze:

    > Tych kretynów przerasta nawet instalacja programu.
    > ---
    > Idź stąd

    Cytować się naucz kretynie.

    Pozdrawiam