  • 141. Data: 2016-12-05 14:44:20
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wlałem połowę, dolałem litr wody, użyłem parę razy spryskiwaczy w
    >plusowych temp, żeby przepłukać rurki i dysze. Przy -3 zamarzły
    >dysze. Nie wiem z czego jest ten lidlowy koncentrat ale raczej nie ma
    >w nim za dużo glikolu, który chroni przed zbyt szybkim odparowaniem
    >alkoholu etylowego z powierzchni (i dalszym wychłodzeniem)

    Mozliwe, ze wcale nie ma.
    Jest wiele plynow, ktore nie maja w skladzie glikolu, a przy -3 nie
    zamarzaja.
    Moze za malo plukania ?

    J.

    P.S latwo sie mowi, dzis tylko -4 bylo, a tylny spryskiwacz mi
    zamarzl.
    Przednie dzialaja.

    J.

  • 142. Data: 2016-12-05 14:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >Gotowe to było z nitrometanem. Wolę nie zgadywać czym by się
    >skończyło wypicie.

    Czysty metanol tez zdecydowanie nie sluzy do picia :-)

    Dodatek nitrometanu byc moze robi bardzo dobrze - jesli np odrzuca,
    powoduje odruchy wymiotne itp :-)

    J.

  • 143. Data: 2016-12-05 17:37:14
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Powiedz gnoju rodzicom ...
    ---
    Idź stąd

  • 144. Data: 2016-12-06 16:30:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-05 o 17:37, re pisze:

    > Powiedz gnoju rodzicom ...
    > ---
    > Idź stąd

    Powiedz gnoju rodzicom że spłodzili i wychowali niereformowalnego
    idiotę. Dowód na to mają w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2016-12-06 17:20:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>