  • Data: 2012-03-31 22:45:16
    Temat: Re: Cienka folia z niklu
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jl79bi$177$1@inews.gazeta.pl...
    > Powitanko,

    > Dobre mikrofony maja membrane z takiej folii, tak przynajmniej pisza i
    > zlotawo mi przeswieca przez siatke. Bycmoze jest to cos pozlacane. Chodzi
    > o to, zeby chemicznie sie nie degradowala.

    Mikrofony pomiarowe to raczej tylko nikiel i nierdzewka - bo muszą trzymać
    parametry w czasie. Im starsze (właściwie dbane) tym lepsze bo mniej płyną.
    Jeśli jest elektret to na nośniku z blachy.
    Mikrofony studyjne to już często cienko metalizowane folie i tu złoto jak
    najbardziej się stosuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz