    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Sun, 05 Jul 2009 23:00:05 +0200
    <1...@4...com> <h2ijkh$kfd$1@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <h2iu93$e2o$1@news.onet.pl>
    <l...@4...com>
    <h2kq6d$2hp7$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@4...com> <h2qvpl$730$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com>

    W niedziela 05 lipiec 2009 22:35, rs wyraził następujacą opinię:

    > a ociosanie takich kamyczkow, a transport, a ile tych blokow bylo?

    Myślę, że potrafiłbyś przekonać Egipcjan że budowa piramidy jest niemożliwa
    - dobrze że nie żyłeś w tamtych czasach ;-)

    > obawiam sie, ze nawet nie mamy takiej mechanicznej technologii, ktora
    > pozwolila by nam praktycznie i ekonomicznie powycinac,
    > przetransportowac i dopasowac takakiej wielkosci i taka ilosc blokow
    > kamiennych,

    Wiesz co, skończ temat bo ośmieszasz się okrutnie, byle ciężarówka ma
    ładowność 3,5 tony a tu http://wapedia.mobi/pl/%C5%BBuraw_wie%C5%BCowy masz
    żuraw który bez problemu poukładałby każdy z bloków, jedyne co trzeba byłoby
    zrobić to po zbudowaniu pierwszych 40 metrów podnieść go na ten poziom.

    Wiem, wiem, ludzkość nie zna takiej technologii która pozwoliłaby podnieść
    żuraw o 40 metrów ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --