  • Data: 2009-07-05 20:11:22
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Jul 2009 21:42:46 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Żeby wsadzić je do rękawa wypuszczając co dwa lata odrobinkę i/lub
    >zapatentować szachując konkurencję.

    a o czym tu mowisz?

    >Nie, karta siedzi w portfelu, zresztą nie ma przymusu jej posiadać.

    nie ma, ale juz sa sklepy bez kasjerow, w ktorych sam placisz karta i
    sprobuj kupic/zaplacic bez niej. jakos te sklepy nie padaja i, na
    nieszczescie, maja sie dobrze. karta to nie wszystko, ale bez historii
    kredytowej zalatwic jest cos coraz trudniej. tak jak dostac prace bez
    doswiadczenia, a doswiadczenia nie mozesz posiasc bez pracy.

    >chwilą wszczepiania czegokolwiek nastąpi ostry protest o jakim Leper
    >nawet nie śnił. Żaden rząd tego nie wprowadzi, chyba że koreański (ale
    >wtedy będziemy mieć większe problemy).

    nie musi. jak juz pisalem w innym watku. wszystko zalezy, czy bedzie
    to wygodne. wiadomo, ze ludzie z lenistwa potrafia zrobic wiele
    rzeczy. to moze byc jedna z nich. poza tym . kwestia tego, jakie lobby
    bedzie miala firma oferujaca te technologie. juz sa kolesie, ktorzy
    nie wiedzac w co sie pakuja chca, sie zachipowac i byc w awangardzie.
    nie moezesz przewidziec co bedzie, a sadze, ze wiecej argumentow jest
    za posiadaniem takiego chipa (jesli technologia bedzie wystarczajaco
    dobrze opracaowana i z kazdego wzgledu bezpieczna) niz przeciwko.
    przeciwko bedzie zawsze nieuzasadniona niechec, strach przed nowym
    oraz uzasadniona niechec przed tego rodzaju inwazyjnoscia. ja jednak
    sadze,z e to wiekszosci sie bedzie, w taki czy inny sposob oplacac.

    >Mnie spamu nikt nie wyświetla, bo mam opanowane narzędzie do jego
    >unikania. Poza tym myślałem o książkach, a nie poczcie.

    to trzeba bylo od razu. zaoszczedzilbym akapit. <rs>