  • Data: 2009-07-02 15:38:15
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał:

    > [...]
    >
    > To nie było google. Oni idą w zbyt wiele rzeczy, żeby tak nagle z rynku
    > znikli. Prędzej uwierzę, że za 10 lat będziemy mogli kupić lustrzankę
    > google'a niż w to, że zniknie.

    z tym może być bardzo różnie. Historia zna wioele pzrypadków firm i
    organizacji które wydawały się być potężne a okazały się kolosami na
    glinianych nogach. Choćby to, co stało sie w ciągu ostatnich kilku miesiecy
    z General Motors, Chryslerem i kilkoma amerykańskimi korporacjami
    finansowymi to pokazuje.

    > Ale pogadamy za dekadę. ;)

    Zgadza się - poczekamy a się przekonamy. Przyznam, że zarówno sytuacja, gdy
    Google będzie poteżną korporacją produkującą lustrzanki, lodówki, samoloty a
    do tego posiadajacą gigantyczne sieci supermarketów i hoteli, jak i taka,
    gdy za kilka lat będzie o nim pamiętało równie mało ludzi jak obecnie o
    Wescie (kilkansaście lat temu druga co do wielkosci firma ubezpieczeniowa na
    polskim rynku) są dla mnie równie prawdopodobne.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)