    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Thu, 02 Jul 2009 09:53:41 -0400

    On Thu, 02 Jul 2009 15:11:41 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >To kwestia podejścia do archiwizacji danych
    >Ja mam na swoim dysku wszystko od początku mojego komputerowego świata,
    >tj. jakichś 25 lat, i pierwszych programów na zx spectrum.
    >Mam bowiem na dusku archiwum zawierające wewnątrz stare archiwum,
    >zawierające... itd (pewnie z 6 czy 8 poziomów w głąb by trzeba sięgnąć).
    >Oczywiście wszystko w backupowane, 2 kopie.
    >
    >Problemem staje się zatem zlokalizowanie i dotarcie do danych
    >z którejś tam warstwy archeologicznej - a nie ich fizyczny brak :)

    brak nie. ale nadmiar staje sie juz problemem. ludzie przechowuja
    rozne dane. ci, ktorzy zajmuja sie np. pisaniem, nawet przez
    dziesieciolecia, wszystkie swoje wartosciowe rzeczy moge upchnac na
    jednym CD. ci ktorzy np. zajmuja sie animacja potrzebuja grubych
    terabytow i tu juz sie zaczynaja problemy, z backupami, nie mowiac juz
    o podwojnych kopiach i odswiezaniu nosnika. <rs>