  • Data: 2012-07-24 17:29:01
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/jumcka$4ki$44@usenet.
    news.interia.pl
    *to* napisał(-a):

    > To nie misja, podaj choć jeden powód, dla którego mam tłoczyć się z
    > ciężarówkami na prawym pasie z prędkością 90 km/h, skoro mogę jechać
    > po lewym z maksymalną dozwoloną prędkością czyli 140 km/h. Bo jaśnie
    > pirat chce drastycznie łamać przepisy i zapierdalać 200 (10 punktów
    > karnych)?

    Nie Twój interes co kto chce i nie jego co chcesz Ty.

    > Jadąc z maksymalną dozwoloną prędkością nigdy nie jest się
    > zawalidrogą.

    Zawsze będziesz, jeśli ktoś będzie jechał szybciej, a pisałem już, że
    nie Tobie oceniać kto ile zapierdala i jakie ma motywy. Jest dorosły
    (tak przyjmijmy) i odpowiada za swoje czyny. Twoja prewencja jest
    zbyteczna, nie jesteś do niej upoważniony.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675