eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych
    funkcji
    Date: Thu, 03 Oct 2013 12:46:19 +0200

    On Thu, 3 Oct 2013 11:33:14 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba nie, bo ... najwyrazniej nikt ich nie chcal kupic.
    > No - ktos chcial, ale widac za malo :-)

    Pamiętam, że przez jakiś krótki okres model serii 5mx (lub jego klon
    ericsson mc128) byl w media markt, kosztował coś ponad 3000 (jak nie
    więcej, pamiętam ze wydała mi się kosmiczna). Za ta sama cenę można
    bylo wtedy kupić podanego laptopa (początek 2000r.)
    Osobiście posiadam limitowaną wersję 5mx pro z 32mb ram, system
    botowalny z CF. Chodzi na tym Debian + php +apache + mysql. Ze
    względu na rewelacyjną klawiaturę 5mx świetnie się sprawdza jako
    terminal ssh.

    --
    Marek